عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشت نفر از معتمدین اصلی هیات اجرایی انتخابات در گنبدکاووس انتخاب شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

هشت نفر از معتمدین اصلی هیات اجرایی انتخابات در گنبدکاووس انتخاب شدند

هشت نفر از معتمدین اصلی هیات اجرایی انتخابات در گنبدکاووس انتخاب شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: هیات اجرایی شهرستان گنبدکاووس در نخستین نشست معتدین هیات اجرایی ششمین انتخابات خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق رای گیری انتخاب شدند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه گفت: 8نفر از معتمدین اصلی و 5 نفر اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: در این جلسه که با حضور اعضای حقوقی هیات اجرایی و نیز رئیس هیات نظارت برگزار شد معتمدان مردمی دعوت شده به نشست، از میان خود به ترتیب آرا «سیف الله بگزاده»، «احمد دستمرد»، «ناصر احمدی»، «مریم آثابای »، «میردوست رضویان» و «مهدی عبدلی » «احمد عطایی قوجق» را به عنوان معتمدان اصلی انتخاب کردند.
وی همچنین افزود: در این جلسه30 نفر از معتمدین دعوت شده بودند 26 نفر از معتمدین حاضر در جلسه خانم بهجت توحیدی ، آقایان نیازمحمد ابروزن ، ابوالفضل تاجیان ، عیسی میرمرادی و محمد برزا  به عنوان اعضای علی البدل انتخاب کردند.
وی در این جلسه با تبریک پیروزی غزه و امید به تحقق وعده الهی در محو رژیم صهیونیستی گفت: هیئت اجرایی با صداقت به برگزاری انتخاباتی بر مبنای راهبرد رسام در ایجاد رقابت سلامت و امنیت و مشارکت بپردازند.
رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس با بیان اینکه بار انتخابات بر عهده هیئت اجرایی است از شناسایی 30 نفر از معتمدین با رعایت تنوع اقوام و گرایشها و تفکرات خبر داد و تصریح کرد: با رای 26 نفر معتمدین حاضر در جلسه 8 نفر اعضای اصلی و 5 نفر علی البدل با رای معتمدین انتخاب شدند.  
وی با تاکید بر استفاده از تجارب هیئت اجرایی انتخابات گفت: در برگزاری انتخابات پیروز واقعی در انتخابات خود مردم هستند و با برگزاری انتخابات امنیت و اقتدار نظام بالا می رود. وی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است از هیئت اجرایی منتخب خواست که برای برگزاری انتخاباتی سالم وپرشور با امنیت بالا تلاش کنند.
رئیس هیئت نظارت و نماینده شورای نگهبان انتخابات گنبدکاووس گفت: اصل بی طرفی مهمترین شاخصه انتخاب معتمدین اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گنبدکاووس است.
محمد حسین رحیمی در نشست معتمدین برای انتخاب هیئت اجرایی انتخابات گفت:  معتمدین شهرستان از برگزیدگان شهرستان در بین مردم هستند و براساس ماده 50 انتخابات بار انتخابات به دوش هیئت اجرایی است.  
وی با تاکید بر قانونخوانی انتخابات افزود: اعضای هیئت اجرایی باید شجاعت داشته باشند و نظرات خود را به موقع ابراز کنند.  
وی نقش برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات را در اقتدار دولت و ملت ایران مهم دانست و افزود: 13نفر از اعضای اصلی و علی بدل انتخابات ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی انتخاب شدند.
مسئول کمیته حقوقی انتخابات ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت اجرایی همواره خدا را ناظر بر تصمیمات خود ببینند.  
دادستان عمومی و انقلاب در جلسه با معتدمین شهرستان گفت: وظیفه هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات بسیار مهم است.  
جعفر ایزد افزود: در این شهرستان کارهای برزمین مانده بسیاری وجود دارد که لازمه پیگیری این کارها انتخاب نماینده ای قوی و کارآمد در مجلس شورای اسلامی است و برگزاری انتخابات سالم می تواند سرنوشت شهرستان را تعیین کند.

هشت نفر از معتمدین اصلی هیات اجرایی انتخابات در گنبدکاووس انتخاب شدند

هشت نفر از معتمدین اصلی هیات اجرایی انتخابات در گنبدکاووس انتخاب شدند

هشت نفر از معتمدین اصلی هیات اجرایی انتخابات در گنبدکاووس انتخاب شدند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 138
  • کد خبر : 106227