عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری رویداد های فن آورانه در دستور کار شهرستان

سقلی فرماندار گمیشان :

برگزاری رویداد های فن آورانه در دستور کار شهرستان

برگزاری رویداد های فن آورانه در دستور کار شهرستان

 

عصر امروز سقلی فرماندار گمیشان از برگزاری رویدادهای فن آورانه ( استارت آپی ) در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمیشان عصر امروز جلسه توسعه کسب و کارهای نوین و فن آورانه ( استارت آپی) شهرستان به ریاست سقلی فرماندار گمیشان ، شهمرادی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، نصیری معاون آبزی پروری شیلات استان، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزار فن بازار پارک علم و فناوری استان گلستان و سرمایه گذاران شیلات شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه سقلی اظهار داشت: توسعه کسب و کار های نوین و فن آورانه از اولویت های دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات استاندار معزز می باشد و در این رابطه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بالتبع پارک علم و فناوری استان اقدام به توسعه فرهنگ فن آورانه( استارت آپی ) نموده است.

وی افزود: با مشخص شدن کارگزار فن بازار پارک علم و فناوری استان، مدیریت شهرستان با توجه به اهمیت موضوع و فرصت های کم نظیر کسب و کار فن آورانه در رفع محرومیت زدایی و توسعه کسب و کار شهرستان اقدام به برگزاری این جلسه نمود.

نماینده عالی دولت اشاره داشت: با توجه به مزیت صنعت شیلات و آبزی پروری در شهرستان، رویداد فن آورانه با محوریت شیلات در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های ملی کسب و کار فن آورانه جهت معرفی صنایع دستی، بوم گردی ها و ظرفیت های گردشگری و صنایع لبنی ارگانیک در دستور کار شهرستان می باشد و در این رابطه رویداد آموزشی ترویجی برای جامعه هدف در شهرستان برگزار خواهد شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 113
  • کد خبر : 106544