عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ظرفیت کانونهای مساجد برای گسترش فضای کتابخانه ای استفاده خواهد شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

از ظرفیت کانونهای مساجد برای گسترش فضای کتابخانه ای استفاده خواهد شد

از ظرفیت کانونهای مساجد برای گسترش فضای کتابخانه ای استفاده خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان  گنبدکاووس ، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و اعضای این انجمن برگزار شد.
مهدی دهرویه  در این جلسه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید نمود و با اشاره به برگزاری 100 برنامه فرهنگی در هفته کتاب گفت: ادارات و نهادهای فرهنگی نقش موثری در راستای افزایش سرانه کتابخوانی می توانند ایفا کنند.
وی با اشاره به پروژه کتابخانه  بعثت از پیشرفت 65 درصدی این پروژه در مساحت 450 متر زمین خبر داد و تصریح کرد: باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه زیرساخت های لازم نیز فراهم شود بنابراین جلسه ای با حضور کانونهای مساجد تشکیل و از ظرفیت کانونهای مساجد برای گسترش فضای کتابخانه ای به ویژه در مساجد بزرگ شهرستان از جمله مسجد قائمیه استفاده کرد.
وی بر لزوم تخصیص نیم درصد سهم درآمدی شهرداری برای کمک به کتابخانه ها تاکید کرد وافزود: کتابخانه 17 شهریور میتواند مبدل سازی شود و فضای کتابخانه ای شهرستان افزایش یابد.
وی با اشاره به آماده بودن کتابخانه حاجی قوشان از مکاتبه برای جذب نیروی گزینش شده برای راه اندازی این کتابخانه تاکید کردو افزود: فضای کتابخانه ای باید در شان کتابخوانان شهرستان باشد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 104
  • کد خبر : 107132