عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار علی آبادکتول با روسای کارخانجات تولیدی آرد شهرستان


نشست فرماندار علی آبادکتول با روسای کارخانجات تولیدی آرد شهرستان

نشست فرماندار علی آبادکتول با روسای کارخانجات تولیدی آرد شهرستان

فرماندار علی آبادکتول در این نشست اظهار داشت: از کارخانه های تولید آرد انتظار می رود که از دانش نوین استفاده کنند و علم جدید را وارد عرصه تولید آرد نمایند ، همچنین از تجربیات چندین ساله خود در این حوزه با همراهی و همکاری دستگاه های مرتبط نظیر غله ، جهاد کشاورزی ، صمت و بهداشت استفاده نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول به منظور تامین آرد با کیفیت و به موقع ، ۱۸۶ نانوایی شهرستان جلسه ای به ریاست فرماندار، و با حضور رضوی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ، بخشدار کمالان، مدیر جهاد و فرمانده قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه با مدیران کارخانه های ارد شمس، آرد طبرستان و آرد علی اباد در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این نشست مشکلات و نیازهای کارخانه های آرد بیان و مورد بررسی قرار گرفت و تامین به موقع ارد شهرستان مورد تایید سایر اعضا قرار گرفت .

فرماندار علی آبادکتول ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی نان گفت: عرضه آردمرغوب از سوی کارخانجات آرد به نانوائی های شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است

ابراهیم احمدی از اتخاذ تدابیر لازم برای استفاده از تمام ظرفیت این کارخانه ها برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها خبر داد و گفت : از شرکت غله و جهاد کشاورزی انتظار میرود همکاری لازم را با کارخانه جات آرد ، برای جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین آرد نانوائی ها داشته باشند.

نشست فرماندار علی آبادکتول با روسای کارخانجات تولیدی آرد شهرستان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .