عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار شهرستان رامیان با جمعی از روحانیون شهرستان برگزار شد


نشست صمیمی فرماندار شهرستان رامیان با جمعی از روحانیون شهرستان برگزار شد

 

نشست صمیمی  فرماندار شهرستان رامیان با جمعی از روحانیون شهرستان برگزار شد

نشست جامعه وعاظ و سخنرانان شهرستان رامیان به همراه جمعی از علما با حضور فرماندار شهرستان رامیان در دفتر حجت الأسلام قنبری امام جمعه شهر رامیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ علی جوان  فرماندار شهرستان رامیان در این نشست گفت: حضور روحانیت در قرارگاه های فرهنگی و اجتماعی که از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، در پیشگیری و کاهش انواع آسیب های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان رامیان اظهار داشت: جامعه روحانیت در طول تاریخ، در مواجهه و رویارویی با دشمنی های صورت گرفته با ایران، در اکثر حوزه های سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی نقش پر رنگ و کلیدی داشته اند.

وی در ادامه از پیروزی رزمندگان فلسطین در عملیات طوفان الأقصی ابراز خرسندی کرد و افزود: به یاری خدا در آینده ای نزدیک نابودی رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رامیان در پایان نقش روحانیون در جهاد تبیین را بسیار مهم برشمرد و  خاطر نشان کرد: با نمایش دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص در دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین، شاهد امید آفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال خواهیم بود.

نشست صمیمی  فرماندار شهرستان رامیان با جمعی از روحانیون شهرستان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 128
  • کد خبر : 108054