عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با متخلفین نانوایی ها به صورت قاطع برخورد می شود


با متخلفین نانوایی ها به صورت قاطع برخورد می شود

با متخلفین نانوایی ها به صورت قاطع برخورد می شود

یازدهمین کارگروه ساماندهی امور آرد، نان و گندم شهرستان رامیان به ریاست علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان و اعضای کارگروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان ضمن تقدیر و تشکر از همه اعضای کار گروه بیان داشت : نان به عنوان یک محصول دولتی و ارزاق عمومی جزو موارد مهم مدیریت شهرستان است و برخی مباحث و مشکلاتی که به واسطه ناآگاهی یا تخلف ناخواسته برخی نانوایی ها موجب کسر سهمیه آرد آنها شده در ماه آتی برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان اضافه کرد: از جمله تخلفات گزارش شده به کارگروه برخورد نامناسب برخی نانواها با شهروندان و همچنین کیفیت پایین نان بود که پس از بررسی های لازم، برخورد قاطع با آنها صورت گرفته و دستور پلمب آنها نیز صادر گردید.

رئیس کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان رامیان تصریح کرد: بازرسی از نانوایی ها متشکل از تیمی با حضور جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با نظارت فرمانداری به صورت مستمر انجام گرفته و با متخلفین امر به صورت قاطع برخورد می شود.

جوان در ادامه افزود: تعدادی از نانوایی‌ها نیز به دلیل تخلفات صنفی مانند تراکنش های نامتعارف، به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان برای تعیین تکلیف و رسیدگی به تخلفات معرفی شده اند.


با متخلفین نانوایی ها به صورت قاطع برخورد می شود

با متخلفین نانوایی ها به صورت قاطع برخورد می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 102
  • کد خبر : 108081