عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار صمیمی فرماندار شهرستان با نخبگان و کار آفرینان دارای معلولیت


دیدار صمیمی فرماندار شهرستان با نخبگان و کار آفرینان دارای معلولیت

دیدار صمیمی فرماندار شهرستان با نخبگان و کار آفرینان دارای معلولیت

فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت روز جهانی معلولین طی نشستی صمیمی با جمعی از نخبگان و کارآفرینان دارای معلولیت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ در این دیدار علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین و تقدیر از اقدامات بسیار موثر مدیریت بهزیستی این شهرستان در راستای حمایت های بی دریغ از این عزیزان بیان داشت: جامعه نباید به معلولان به چشم ترحم نگاه دلسوزانه داشته باشند، زیرا معلولان مانند مردم عادی و حتی در پاره‌ای از مواقع بالاتر از آنها می‌توانند در اجتماع فعال باشند.

فرماندار شهرستان اظهار داشت: موفقیت های این عزیزان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بسیار ستودنی است و از خداوند بزرگ می خواهم که یار و مددکار شما تلاشگران باشد و با وجود اینکه بخشی از جسمتان مثل سایر انسانهای عادی نیست و نمی توانید از آن بهره ببرید ولی با اراده محکم و قوی که در وجود شما هست ناممکن را به ممکن تبدیل می کنید و در این مسیر گامهای بزرگی را برداشته اید که می تواند سرلوحه و الگو برای سایر انسانهایی باشد که از نعمت سلامتی کامل خود بردارند.

علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان در ادامه اظهار داشت‌: امروز در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی‌، علمی‌، ورزشی‌، اقتصادی و … شاهد حضور و درخشش معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی هستیم.

همچنین در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از این عزیزان و مدیران انجمن های معلولین توسط علی جوان فرماندار، رجبلو معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و رئیس بهزیستی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیدار صمیمی فرماندار شهرستان با نخبگان و کار آفرینان دارای معلولیت


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 69
  • کد خبر : 108310