عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هیات اجرایی انتخابات با حضور فرماندار علی آبادکتول


جلسه هیات اجرایی انتخابات با حضور فرماندار علی آبادکتول

جلسه هیات اجرایی انتخابات با حضور فرماندار علی آبادکتول

فرماندار علی آبادکتول رصد و پایش شعبه‌های اخذ رأی را اولویت کاری هیأت اجرایی انتخابات دانست و گفت: هیات اجرایی باید در زمینه‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری و زیرساختی مورد بررسی و ساماندهی قرار داده و با بررسی آسیب های دوره های گذشته انتخابات، در صدد رفع مشکلات بر آیند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابراهیم احمدی فرماندار در جلسه هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تحقق راهبرد چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مد نظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آسیب شناسی دوره‌های گذشته انتخابات و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می‌تواند چراغ راهی برای برگزاری انتخابات اسفندماه باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات، مظهر اقتدار و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عوامل اجرایی و نظارت و مشارکت آحاد مردم به نقطه عطف عشق مردم به ایران تبدیل می شود.

فرماندار اضافه کرد: امسال جمهوری اسلامی ایران با رویداد مهم سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه است که طی آن، نمایندگان مجلس برای قانون‌گذاری از سوی مردم انتخاب می‌شوند تا آینده درخشان‌تری در انتظار ایران اسلامی باشد.

فرماندار از آراء مردم به عنوان امانتی الهی نزد دست اندرکاران برگزاری انتخابات یاد کرد و افزود: عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید در نهایت قانون‌مداری، دقت و امانتداری انتخابات را برگزار کرده و با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت کنند

جلسه هیات اجرایی انتخابات با حضور فرماندار علی آبادکتول

 

جلسه هیات اجرایی انتخابات با حضور فرماندار علی آبادکتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .