عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد

رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورا اداری شهرستان با موضوع هماهنگی سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان بیان کرد: درصورت عدم تغییر برنامه ریزی صورت گرفته رئیس محترم جمهو جهت افتتاح پروژه به گنبدکاووس سفر خواهد کرد و در تلاش هستیم دیداری با علما و نخبگان شهرستان نیز برگزار کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه شورای اداری شهرستان که صبح سه شنبه برگزار گردید با اعلام خبر فوق افزود: بدنبال آن هستیم همچون سفر اول ریاست محترم جمهور به استان مصوبات خوبی را برای شهرستان بگیریم و سفر دوم نیز برای گنبدکاووس پرخیر و برکت باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس حضور رئیس جمهور و وزرا در شهرستان را فرصت خوبی دانست و افزود:اقدامات خوبی در استان و شهرستان صورت گرفته است و با توجه به ظرفیت های موجود در گنبدکاووس مدیران از هرفرصتی جهت معرفی شهرستان و گرفتن مصوبات بیشتر و حل مشکلات مردم استفاده کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان از تکمیل فاز یک تصفیه خانه فاضلاب شهر گنبدکاووس،استخر دانش آموزی،مسکن ملی جوانان روستای حاجی قوشان،آکادمی والیبال و... خبرداد که در حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین تکمیل جاده نفت،تخصیص اعتبار بیمارستان 400 تخت خوابی که ردیف ماده 23 را اخذ کرده،دانشکده پرستاری و دانشگاه فرهنگیان،آب شهر گنبد و آب رسانی به روستاهای نوار مرزی،راه آهن اینچه برون-گنبد-شاهرود و پروژه های نیمه تمام دیگر را بخشی از مطالبات شهرستان در سفر دوم رئیس جمهور به استان دانست.
وی با امیدبخش دانستن اقدامات صورت گرفته در شهرستان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در جهت تبیین این اقدامات تلاش نمایند.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات شورای اداری به ویژه فرماندار شهرستان جهت بهره مندی هرچه بیشتر مردم شهرستان از برکات سفر ریاست جمهور به استان افزود: جهت میزبانی مطلوب این سفر و بهره مندی بیشتر نخبگان فرهیختگان،علما ایده و نکات خود را مطرح و کار جمعی صورت گیرد.
وی همچنین با اشاره به ایستادگی و مظلومیت مردم غزه که در دنیا مثال زدنی است افزود: امروز به برکت این ایستادگی تغییر روند قدرت در دنیا اتفاق می افتد و استکبار جهانی رو به زوال و نابودی است.

رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد

رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد

رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد

رئیس جمهور به گنبدکاووس سفر خواهد کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 80
  • کد خبر : 108597