عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیت الله میبدی از برگزارکنندگان مراسم ایام فاطمیه تجلیل کرد


آیت الله میبدی از برگزارکنندگان مراسم ایام فاطمیه تجلیل کرد

آیت الله میبدی از برگزارکنندگان مراسم ایام فاطمیه تجلیل کرد

فرماندار گرگان گفت: عاشقان اهل بیت و تشکل‌های منسجم دینی و فرهنگی در مناسبت های مذهبی و به خصوص ایام فاطمیه با برگزاری مراسمات سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) با کمک های مالی، خدمات رساندن و پذیرایی از عزاداران ارادت خود را به اهل بیت علیه‌السلام نشان می‌دهند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، پنج‌شنبه ۷ دی ماه، اسماعیل نادری، فرماندار شهرستان، سید محمد محمدزاده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان با آیت الله سیدحسین میبدی دیدار و گفتگو کردند.
نادری اظهار کرد: برکات مراسم های مذهبی در منازل، تکایا، هیأت ها و مساجد فراوان است و گردهمایی محبان اهل بیت در فضای پرشکوه مذهبی، معنوی و دعاهای خیرشان باعث التفات خداوند شده و عاقبت بخیری جامعه را به همراه دارد.
آیت‌الله سیدحسین میبدی ضمن تشکر از  تلاش و همت بانیان مراسمات مذهبی در سطح شهرستان تصریح کرد: تغییر رویکرد فرهنگی در سطح شهرستان ملموس و محسوس است و در زمینه آگاه سازی و ارشاد جوانان در حوزه رسانه و کارشکنی های دشمنان تلاش بیشتری نیاز است.  
گفتنی است‌ در این نشست مقرر شد در راستای ارتباط بین حوزه های علمیه، علما و مسئولین فرهنگی با دبیری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نشست هایی به صورت فصلی برگزار شود.
 
 

آیت الله میبدی از برگزارکنندگان مراسم ایام فاطمیه تجلیل کرد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 152
  • کد خبر : 108919