عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای 230 شعب اخذ رای گنبدکاووس نمایندگان فرماندار توانمند مشخص میشود

معاون استاندار و فرماندارویژه

برای 230 شعب اخذ رای گنبدکاووس نمایندگان فرماندار توانمند مشخص میشود

برای 230 شعب اخذ رای  گنبدکاووس نمایندگان فرماندار توانمند مشخص میشود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد230 شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس تعیین شده که برای هر یک نماینده فرماندار با تجربه و توانمند انتخاب میشود و در صورت نیاز افراد جایگزین هم مشخص و آموزش داده خواهند شد.  
مهدی دهرویه در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان افزود: در انتخاب نمایندگان فرماندار اولویت با مدیران دستگاههای اجرایی است و تلاش خواهد شد از افرادی که دارای تجربه باشند دعوت شود.
وی ضمن تبیین فرایند انتخابات اسفند ماه سال جاری، بر اهمیت اطلاع رسانی و لزوم برگزاری نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تاکید کرد و خواستار ضرورت نقش آفرینی بهتر و بیشتر مسئولان کمیته ها در بخش اطلاع رسانی و تهیه مستندات و تهیه بولتن در راستای اعمال و تقویت سازوکارها وفرایند انتخابات در تمامی مراحل، چه پیش از برگزاری انتخابات حین و بعد از برگزاری انتخابات شد
رئیس حوزه انتخابیه گنبدکاووس افزود: عمل به تکالیف و تعهدات قانونی و ارتقا سطوح نظارتی به ویژه رصد فضای مجازی می‌تواند از بروز سو استفاده‌ها و تخلفات احتمالی پیشگیری نماید لذا ضرورت دارد با تسلط به قانون انتخابات، وظایف و کارکردها مطابق با انتظارات پیش بینی شده  و اصول و موازین قانونی باشد.
دهرویه از مسئولین کمیته ها بویژه پشتیبانی و حمل و نقل خواست در راستای فراهم سازی تمهیدات و موجبات از جمله نقلیه در برگزاری انتخابات، بیش از پیش تلاش کنند و به تشکیل اطلس منسجم خودرویی بپردازند.
به گفت وی، توجه به برخی نکات در فرایند انتخابات میتواند در فرایند انتخابات راه گشا باشد و انتخاب قویترین کاربران برای دورترین نقاط نکته ای است که به آن اهتمام خواهیم داشت.

برای 230 شعب اخذ رای  گنبدکاووس نمایندگان فرماندار توانمند مشخص میشود

برای 230 شعب اخذ رای  گنبدکاووس نمایندگان فرماندار توانمند مشخص میشود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 44
  • کد خبر : 109142