عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است

فرماندار علی آبادکتول در جلسه شورای آموزش وپرورش عنوان داشت

جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است

جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است

 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد :انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند یک رویداد‌مهم می باشد لذا مسئولین و مدیران وظیفه دارند در به صحنه آوردن مردم و سوق دادن آحاد جامعه خصوصا" رای اولی ها و جوانان به حضور درانتخابات نقش آفرینی نمایند. 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری با حضور فرماندار،امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید

فرماندارعلی آبادکتول ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) وگرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی مکررا فرموده اند که دشمنان ایران و اسلام با دوجنگ نرم وسخت به میدان آمده لذا جمهوری اسلامی در مواجهه با آنها متکی به قدرت نرم است.

ابراهیم احمدی با اشاره به این موضوع که آموزش وپرورش درصف مقدم مبارزه جنگ نرم قراردارد افزود: وظیفه ی ما درحوزه فرهنگی بسیار سنگین بوده ودراین مقطع حساس جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است.

امام جمعه علی ابادکتول با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) عنوان داشت این بانوی نمونه بایستی الگوی مادران و زنان در استحکام خانواده قرار گیرد .

- حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با بیان خاطراتی از سردار شهید سلیمانی از خدمات ایشان به جبهه مقاومت تجلیل نمود

مدیر آموزش وپرورش علی آبادکتول اظهار داشت : آموزش و پرورش با کلیه امکانات و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات پرشوردر میدان حضور دارد.

سیدکتولی با اشاره به این موضوع که فرهنگیان نقش مهمی در تبیین مواضع انقلاب اسلامی ایفا می نمایند افزود: وظیفه ی همکاران بنده در آموزش وپرورش درجهاد تبیین بسیارمهم وسنگین است.

وی افزود افزود: ان شا الله برای هفته شوراهای آموزش وپرورش از ۲۴ الی ۳۰ دیماه با ویژه برنامه هایی متنوع از جمله نشست های تخصصی و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با نوجوانان و جوانان، شوراهای دانش آموز ی و انجمن های اولیاومربیان، ارائه گزارش عملکرد شورای آموزش وپرورش ،مراسم زنگ هفته شورا و نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی و علمی پیش بيني شده است .

جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است

 

جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است

 

جهاد تبیین یک وظیفه شرعی است

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .