عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رأی اولی ها در انتخابات امسال نقش کلیدی خواهند داشت

سقلی فرماندار گمیشان :

رأی اولی ها در انتخابات امسال نقش کلیدی خواهند داشت

رأی اولی ها در انتخابات امسال نقش کلیدی خواهند داشت

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سقلی فرماندار شهرستان با تأکید بر اینکه رأی اولی ها در انتخابات امسال نقش کلیدی خواهند داشت تصریح کرد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در انتخابات امسال می‌تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخابات مؤثر باشند.

فرماندار گمیشان با تأکید بر حضور پر رنگ رأی اولی‌ها گفت: جوانان بویژه رأی اولی ها به‌عنوان اثر گذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثر خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

سقلی در ادامه تأکید کرد : رای اولی‌ها علاوه بر اینکه خودشان در عرصه انتخابات ، به شکل فعال حاضر شوند دیگران را نیز به حضور در پای صندوق رای تشویق کنند.

رئیس انتخابات شهرستان گمیشان در پایان با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف اجتماعی پس از انقلاب بیان کرد : حضور جوانان و نوجوانان ما در دفاع مقدس و مقاطع حساس نظام ثابت کرده که می شود به این قشر تاثیرگذار جامعه اتکاء و اعتماد نمود و مسئولیت های بزرگ را بر دوش آنان نهاد.

گفتنی است اولین جلسه کارگروه رأی اولی های شهرستان گمیشان در محل آموزش و پرورش شهرستان گمیشان با حضور سقلی فرماندار و رئیس انتخابات شهرستان ، ایری مدیر آموزش و پرورش ، نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان ، نمایندگان دانش آموزان ، نمایندگان پایگاههای بسیج و مدیران مدارس برگزار گردید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 100
  • کد خبر : 109479