عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ازدواج سنت پیامبر است و باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود


ازدواج سنت پیامبر است و باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود

ازدواج سنت پیامبر است و باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ،فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در مراسم توزیع جهیزیه ۱۰ زوج جوان در محوطه بسیج سپاه مراوه‌تپه گفت: اگر به تاریخ ورق بزنیم هر مشکلی که در کشور پیش آمده مانند سیل آق‌قلا، کرونا و دیگر موارد و نیاز بوده کار به صورت انقلابی و جهادی انجام شود سپاه و بسیج پیشگام بوده است.

امان محمد باشقره اظهار کرد: هم اکنون نیز سپاه در قرارگاه محرومیت زدایی تلاش نموده و در راستای کمک به ازدواج جوانان و اهدای جهیزیه نوعروسان این امر دینی و سنت پیامبر اکرم (ص) اقدام نموده است که قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.

نماینده عالی دولت ضمن قدردانی از سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی و خیرین عرصه ازدواج افزود: مردم در تمام مناسبت‌ها و صحنه‌ها حضور دارند و امیدوارم که در انتخابات نیز با حضور حداکثری خود حماسه ای دیگر خلق نمایند.

در ادامه مراسم فرمانده سپاه شهرستان مراوه‌تپه گفت: طبق تحقیقاتی که توسط محققین انجام گرفته اگر کشور ایران بخواهد با این نرخ ازدواج و زاد و ولد پیش برود تا سال ۲۰۵۰ جزو پیرترین کشور جهان قرار گرفته و با یک سونامی روبرو خواهیم شد

. سرهنگ عباسی با اشاره به ضرورت ترغیب جوانان به ازدواج افزود: بنابراین باید با ترویج ازدواج آسان و ترغیب جوانان به ازدواج با همکاری بزرگان و خیرین دست به دست هم بدیم تا نرخ ازدواج در کشور ارتقاء یابد.

وی در خصوص تهیه اقلام امروز ۱۰ زوج جوان گفت: برای این عزیزان چند کالای اساسی همانند اجاق گاز، لباسشویی دوقلو ، پتو ، تخته فرش ، يک عدد تلوزيون، اتو، يخچال، تشک خواب، جاروبرقی و سرويس قابلمه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان اهدا کردیم.

فرمانده سپاه مراوه‌تپه افزود: در ادامه محرومیت زادیی، کمک به نیازمندان و ایجاد اشتغال در این شهرستان ۴۰۰ بسته پک معیشتی بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان، ۶۰۰ مترمربع ایزوگام جهت بهسازی منازل مسکونی در اختیار نیازمندان، ۶۵۰ پرس غذای گرم ، ۵۵۰ پک لوازم التحریر ، ٤۰۰ البته آجیل شب یلدایی به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

سرهنگ عباسی افزود: در دهه مبارک فجر نیز ۶ واحد مسکونی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: باجذب ۱۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اعتبار برای 110 نفر ایجاد اشتغال نمودیم و 9 میلیارد تومان دیگر نیز به این شهرستان تخصیص یافته که امیدوارم با توزیع این اعتبارات به ایجاد اشتغال و رفع محرومیت شهرستان کمک کنیم.

 


 

ازدواج سنت پیامبر است و باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود

 

ازدواج سنت پیامبر است و باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود

 

ازدواج سنت پیامبر است و باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .