عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات عامل اتحاد ملی و تجلی اراده مردم و باعث شکست دشمنان است

سقلی فرماندار گمیشان :

انتخابات عامل اتحاد ملی و تجلی اراده مردم و باعث شکست دشمنان است

انتخابات عامل اتحاد ملی و تجلی اراده مردم و باعث شکست دشمنان است

 

سقلی فرماندار شهرستان گمیشان در جمع نماز گزاران بصیر آباد حضور یافت و طی سخنانی انتخابات را عامل اتحاد ملی و تجلی اراده مردم و باعث شکست دشمنان دانست و خواستار حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سقلی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق های رأی بسیار حائز اهمیت است و حضور پرشور در انتخابات موجب ارتقاء و اقتدار نظام و موجب یأس و نامیدی دشمنان می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان به ۴ راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: چهار راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت سرلوحه ستاد انتخابات شهرستان در برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه است و انشالله مردم با مشارکت و حضور خود در پای صندوقهای رای بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

فرماندار گمیشان در ادامه افزود : حضور در انتخابات پایان سال در اصل عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر آرمان های شهداء است و بدون شک با مشارکت حماسی بالای مردم در تعیین سرنوشت خویش تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران را در سرکوب مقر تجمع فرماندهان داعش و مواضع رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و آن را پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دانست.

امید سقلی در پایان سخنان خود پس از اشاره به آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه جوانان به تشریح اقدامات دولت سیزدهم پرداخت و بیان داشت : دولت در حوزه های مختلف از جمله ورزش، تامین آب شرب، جاده های مواصلاتی اقدامات بی‌نظیری داشت و مطمئنا در راستای خدمت به خلق و رفاه مردم عزیز همین مسیر را با تمام توان و تلاش شبانه روزی ادامه خواهد داد.


 

 

انتخابات عامل اتحاد ملی و تجلی اراده مردم و باعث شکست دشمنان است

 

انتخابات عامل اتحاد ملی و تجلی اراده مردم و باعث شکست دشمنان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 75
  • کد خبر : 109613