عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم


با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم

با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم

 

فرماندار شهرستان مراوه تپه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، امان محمد باشقره امروز یکشنبه اولین روز بهمن در جلسه شورای اداری این شهرستان که همزمان با شورای اداری استان برگزار شده بود ضمن عرض تبریک روز پدر و محکوم نمودن جنایات موساد در سوریه افزود، امسال تمامی مراسم دهه فجر را برای امید آفرینی و جهاد تبیینی ، پررنگ تر برگزار نموده و عزت و سربلندی کشور را در دیدگان جهانیان بنمایش بگذاریم.

نماینده عالی دولت گفت:مدیران ادارات آمار و پروژه های قابل افتتاح خود را برای دهه مبارک فجر آماده نمایند.

باشقره افزود، از مدیران محترم بجهت همکاری در اعزام مرحله قبلی راهیان نور که همراهی شما ، مراوه تپه را از دیگر شهرستانها متمایز نمو تشکر میکنم

. فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به سفر استاندار گلستان در سال گذشته به شهرستان مراوه تپه گفت: در ٤٠٠/١٢/١٤ مصوباتی را با که با حضور استاندار محترم انجام گرفته مدیران محترم شهرستان به جد پیگیری نمایند.

وی همچنین سفر رئیس جمهوری در یک ماه پیش را سفری پر خیر و برکت دانسته و افزود، پس از سفرریاست محترم جمهوری از هم اکنون حضور بنیاد مسکن و تعداد دیگری از ادارات در شهرستان با آغاز عملیات اجرایی پر خیر و برکت بودن این سفر را بنمایش گذاشتند.

وی تاکید نمود، مدیران شهرستان بواسطه حضور پر برکت رئیس جمهور ، اعتبارات تخصیص یافته را باید جدی پیگیری نموده و از مدیران استانی مطالبہ گری نمایند تا حق شهرستان صنایع نشود رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه با نزدیک شدن به انتخابات ، آن را مهم قلمداد نموده وگفت: انتخابات مظهر مردم سالاری و اقتدار کشور بوده ،در آستانه انتخابات دشمنان بمنظور کم رنگ کردن آن برای اجرای سناریوهای مختلف برنامه ریزی میکنند لذا مدیران محترم مسائل امنیتی را جدی گرفته و سه اصل را در این خصوص مد نظر داشته باشند.

وی افزود، اصل اول نهضت جهاد تبیین و روشنگری است که در دهه مبارک فجر اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی جناب آقای دکتر رئیسی در طول ۲/۵ سال به مردم بیان گردد.

فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: دومین اصل زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است که جز با خدمت بی منت میسر نمیشود. وی سومین اصل را رعایت قانون و اعلام بیطرفی دانسته و گفت: باید کاری کنیم که با حفظ امانتداری شائبه ای پیش نیاید. نماینده عالی دولت چهارمین اصل را جلوگیری از سوء استفاده کاندیداها از جایگاه مدیران و ادارات دانست مدیران و ادارات بر شمرد. فرماندار شهرستان مراوه تپه همچین بر رعایت نظم اداری و ورود و خروج بموقع مدیران و کارکنان در راستای خدمت بیشتر به مردم تاکید نمود. وی در پایان تکریم ارباب رجوع ، فساد ستیزی و رعایت عدالت را از وظایف مدیران دانست.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه شهرستان گفت: ما در سال 1402 دو مرحله اعزام راهیان نور داشتیم که با همکاری و لطف مدیران محترم شهرستان به بهترین شکل ممکن اجرا گردید.

سرهنگ عباسی با اشاره به در پیش بودن اعزامهای دیگر افزود، امیدوام که با همکاری مدیران محترم اعزامهای بعدی را نیز به نحو احسن انجام دهیم. در ادامه این جلسه ، ائمه جمعه شهرستان مراوه تپه و دهستان قازانقایه، ضمن عرض تبریک ماه رجب، بیان فضیلت آن و همچنین به بیان توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و همدلی، هوشیاری و حضور حداکثری در انتخابات پرداختند.

 

با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم

 

با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم

 

با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم

 

با حضور پرشور در انتخابات از دشمن انتقام خون شهدا را بگیریم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .