عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصت خوبی برای انجام کار فرهنگی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

دهه فجر فرصت خوبی برای انجام کار فرهنگی است

دهه فجر فرصت خوبی برای انجام کار فرهنگی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس دهه مبارک فجر را فرصت خوبی برای انجام کار فرهنگی دانست که نیاز به برنامه ریزی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهدی دهرویه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گنبدکاووس گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در شهرستان با حضور پرشور جوانان و نوجوانان به خوبی برگزار شد که شایسته تقدیر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید به صورت مستند و قابل لمس برای مردم تبیین شود.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصتی خوبی است تا کارهای فرهنگی برنامه ریزی و اجرایی گردد.

دهرویه با بیان اینکه جلسه ستاد سفر نوروز را شروع کردیم افزود:با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در این جلسه اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام محمود ترابی نیز در این جلسه با بیان اینکه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضروری است افزود: فضای مجازی در اختیار دشمن قرار گرفته بود که امروز با انجام کارهای درست این فضا در حال تغییر است.

امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان گفت: برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزان اهل سنت در ایام ماه مبارک رمضان توسط آموزش و پرورش برنامه ریزی و اجرایی شود.

وی افزود: بالاترین معروف تقویت انقلاب است و لذا جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات موثر خواهد بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 121
  • کد خبر : 109939