عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در دولت سیزدهم ۷۸۴ پروژه اقتصادی در گالیکش بهره‌برداری شد

فرماندار شهرستان گالیکش در گروه خبری فجر گلستان:

در دولت سیزدهم ۷۸۴ پروژه اقتصادی در گالیکش بهره‌برداری شد

در دولت سیزدهم ۷۸۴ پروژه اقتصادی در گالیکش بهره‌برداری شد

فرماندار گالیکش در گروه خبری فجر گلستان گفت: طی ۲ سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم تعداد ۷۸۴ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۰۱ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۳۶۰ نفر در شهرستان گالیکش به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان با حضور در گروه خبری فجر گلستان که با همراهی مسئول اداره تبلیغات اسلامی گالیکش و در جمع خبرنگاران استان در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، با تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد ایام الله دهه فجر اظهار داشت: طی ۲ سال قبل تعداد ۶۶۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۱۳ میلیارد تومان نیز در سطح این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال هم ۷۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و ۵۴ میلیارد تومان پروژه آغاز عملیات اجرایی خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش اضافه کرد: در سفر اول ریاست محترم جمهور ۲۳ پروژه مختص گالیکش با اعتبار ۷۷۶ میلیارد تومان داشته‌ایم.

میرنیا تصریح کرد: بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش از پیشرفت فیزیکی ۱۳ به ۵۵ درصد در این دولت رسیده است و تلاش ما تا پایان دولت سیزدهم بهره‌برداری از این پروژه است. همچنین ۶۷ کیلومتر از از جاده مینودشت به تنگراه در حوزه گالیکش است که ۵۷۰ میلیارد تومان برای آن صرف شده است.

فرماندار گالیکش در پایان خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بالغ بر ۳۵۰ برنامه فرهنگی در شهرستان گالیکش برنامه ریزی شده است.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 134
  • کد خبر : 109969