عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در دهه فجر امسال ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در گالیکش افتتاح می‌شود

فرماندار گالیکش در نشست خبری با خبرنگاران:

در دهه فجر امسال ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در گالیکش افتتاح می‌شود

در دهه فجر امسال ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در گالیکش افتتاح می‌شود

فرماندار گالیکش در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام مبارک، ۹۴ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا عصر پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در نشست خبری به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور معاونان فرماندار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از پروژه‌های قابل افتتاح گالیکش در این ایام ۷۰ مورد آن عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال و ۲۴ طرح هم اقتصادی با سرمایه‌گذاری تقریبی هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال است.

وی بابیان اینکه با افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی گالیکش در دهه فجر امسال برای ۱۶۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شده‌ است، اضافه کرد: علاوه بر این در این ایام عملیات اجرایی ۱۸ پروژه عمرانی دیگر هم با اعتبار پیش‌بینی شده بالغ بر ۵۴۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

میرنیا ادامه داد: آیین متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر گالیکش روز دوشنبه هفته آینده (۱۶ بهمن) باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، برخی مدیران کل استان به‌همراه مدیران و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار گالیکش همچنین بابیان اینکه ارزش پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در مقایسه با دهه فجر سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد، گفت: ۱۲ دستگاه اجرایی در به ثمر رساندن طرح‌های این ایام مشارکت دارند.

محمدرضا میرنیا از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت سه کیلومتر از جاده مینودشت- گالیکش در روزهای آینده خبر داد و افزود: برای این اقدام که شامل زیرسازی، احداث ابنیه، آسفالت و نصب تابلوهای هدایت مسیر و راهنمایی و رانندگی است، مبلغی در حدود ۹۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه این پروژه به غیر از پروژه‌های دهه فجر امسال است، اضافه کرد: دولت سیزدهم و مجموعه مدیران استان از هفته دولت سال ۱۴۰۰ تا دهه فجر امسال در مجموع هزار و ۴۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار تقریبی ۱۱ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال در گالیکش افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز کردند.

به گفته فرماندار گالیکش دولت سیزدهم در دور نخست سفر به گلستان هفت هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلات اشتغالزایی برای ۲۳ پروژه در گالیکش اختصاص داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش، افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ۱۰ سال راکد بودن، بهره برداری از فاز دوم دهکده گیاهان دارویی، بهره‌برداری از بلوار امام رضا(ع) شهر صادق‌آباد، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه قانجق شهرک و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی (بهسازی و آسفالت معابر) در روستاها و شهرها را از مهمترین پروژه‌های دهه فجر امسال در گالیکش برشمرد.

وی از فراهم بودن مقدمات برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در گالیکش هم خبر داد و گفت: تاکنون ۶۰ نشست صمیمی و تبیینی با گروه‌ها و اقشار مختلف این شهرستان در راستای افزایش مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی و سرنوشت ساز برگزار شده است.

فرماندار گالیکش نقش رسانه‌های ارتباط جمعی را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مهم دانست و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت برای مردم می‌توانند در جامعه امید آفرینی و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 32
  • کد خبر : 110003