عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۶۹ پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغال زا در شهر کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار کلاله:

۱۶۹ پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغال زا در شهر کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

۱۶۹ پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغال زا در شهر کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار کلاله در برنامه زنده تلویزیونی نگارستان شبکه گلستان گفت:در دهه فجر امسال تعداد ۱۷۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری:فرهاد شیبک فرماندار کلالهگفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای ارائه و بازگو کردن دستاوردها و اقدامات دولت برای مردم است.
وی افزود:از مجموعه این پروژه ها؛ تعداد ۱۶۹ پروژه با اعتبار ۲۴۵ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان عمرانی و تعداد ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان اقتصادی و اشتغالزا می باشد.

فرماندار کلاله در ادامه پروژه های شاخص شهرستان کلاله را افتتاح و بهره برداری لاین دوم ورودی شهر کلاله با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز جامع سلامت روستایی با اعتبار ۹.۵ میلیارد تومان ، افتتاح ۵ بوم گردی و خانه مسافر با اعتبار ۹ میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان، افتتاح واحد تولیدی باطری خودرو با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و بهره‌برداری ۸۰ پروژه مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد.

فرماندار کلاله درادامه گفت: شهرستان کلاله با وجود ۳۶ واحد بوم گردی و افتتاح ۵ واحد بوم گردی و مزرعه گردشگری در ایام الله دهه فجر و ۶ واحد در حال احداث ؛ رتبه برتر بوم گردی های استان را به خود اختصاص داده است.

فرهاد شیبک به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اشاره کرد و افزود:شهرستان کلاله دارای ۳۶۰۰ هنرمند فعال صنایع دستی در ۱۴ رشته می باشد و هر ساله به عنوان پایتخت اسب اصیل ترکمن، جشنواره زیبایی اسب اصیل ترکمن را با حضور داوران بین‌المللی برگزار می کند

وی در ادامه با بیان اینکه کلاله قطب تولید گندم و کلزا در کشور است؛ افزود: شهرستان کلاله به تنهایی استان دوزادهم تولید گندم در سطح کشور است.

فرماندار کلاله در ادامه به مشارکت باشکوه مردم کلاله در تمامی صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: میانگین مشارکت مردم کلاله همیشه از میانگین کشوری و استان بالاتر بوده و انشالله امسال هم با حضور شکوهمند در ایام الله ۲۲ بهمن ماه و انتخابات ۱۱ اسفند؛ حماسه حضور دیگری را خلق خواهند کرد.

۱۶۹ پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغال زا در شهر کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

۱۶۹ پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغال زا در شهر کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 85
  • کد خبر : 110016