عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش فندرسک با حضور فرماندار شهرستان


جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش فندرسک با حضور فرماندار شهرستان

جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش فندرسک با حضور فرماندار شهرستان

نشست شورای بخش فندرسک به ریاست علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان به منظور گزارش اقدامات انجام گرفته و همچنین بیان مشکلات روستاهای بخش فندرسک در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ در ابتدای جلسه حاجیلری رئیس شورای بخش ضمن تبریک دهه فجر ، گزارشی از مسائل و مشکلات بخش مذکور را بیان نمود.

در ادامه علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان ضمن تقدیر از تلاش های شورای بخش فندرسک افزود: عمل گرایی و دوری از شعار هدف اصلی من در برنامه های مدیریتی می باشد.

فرماندار رامیان ضمن پاسخگوئی به درخواست ها و مشکلات مطرح شده در این جلسه گفت: توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیر ساخت های آن است فلذا پیگیر تمامی مشکلات روستایی و نیازها خواهیم بود و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

جوان فرماندار شهرستان رامیان در پایان این جلسه از راه اندازی میز خدمت در روستاها خبر داد و تصریح کرد: شورای بخش با همکاری دهیاران و با دعوت از رؤسای اداراتی که در حوزه روستایی فعالیت دارند جلسات و نشست هایی را برنامه ریزی کنند تا قسمت عمده مشکلات روستایی با حضور مدیران در محل مرتفع و به درخواست ها پاسخ داده شود.


تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 28
  • کد خبر : 110163