عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمبود فضای مناسب مهم ترین چالش اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس


کمبود فضای مناسب مهم ترین چالش اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس

کمبود فضای مناسب مهم ترین چالش  اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس

فرماندار گرگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح یاریگران زندگی در مدارس اظهار داشت: اجرای طرح یاریگران زندگی به دلیل کمبود فضای مناسب با چالش‌های فراوانی در شهرستان گرگان روبرو است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، شنبه ۱۹ اسفند اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه کانون یاریگران زندگی به عنوان یک طرح هوشمند و مناسب در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد در حال اجرایی شدن است افزود: عدم وجود مکان مناسب برای اجرای طرح یاریگران زندگی نیازمند مساعدت و توجه ویژه مسئولان است.
نادری تصریح کرد: طرح کانون یاریگران زندگی الگویی برای خودمراقبتی دانش آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی و تبدیل مدرسه به فضایی مناسب و با نشاط برای یادگیری، تمرین و فراگیری مهارت‌های زندگی است.
فرماندار گرگان افزود: در این طرج به دنبال هم‌افزایی، انسجام و هدفمند کردن فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس هستیم.
در ادامه جلسه با پیشنهاد نادری مقرر شد از تجربیات بازنشستگان آموزش و پرورش در راستای اجرای این طرح، در مدارس استفاده شود.
گفتنی است در این جلسه مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گرگان حضور داشتند.

کمبود فضای مناسب مهم ترین چالش  اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس

 

کمبود فضای مناسب مهم ترین چالش  اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 66
  • کد خبر : 111038