عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرفنی و حرفه ای خواهران با فرماندار گرگان


دیدار مدیرفنی و حرفه ای خواهران با فرماندار گرگان

دیدار مدیرفنی و حرفه ای خواهران با فرماندار گرگان

فرماندار گرگان گفت: آموزش و توانمند سازی افراد با مهارت های فنی و حرفه ای، موجب ایجاد نیروی متخصص و کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، پنجشنبه ۶ اردیبهشت، اسماعیل نادری فرماندار گرگان با زهرا فرامرزی مدیرفنی و حرفه ای شهرستان حوزه خواهران دیدار و گفتگو کرد.
نادری با بیان اینکه بیکاری و عدم استقلال، بانوان را بیشتر در معرض برخی آسیب ها قرار می دهد افزود: آموزش و مهارت آموزی بانوان منتج به کاهش آمار بیکاری و استقلال مالی آنان می شود.
فرماندار شهرستان گرگان ضمن بیان اهمیت آموزش های مهارتی در وضعیت کنونی کشور و نقشی که این آموزش ها در ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارند گفت: جوانان می توانند با کسب یک یا چند مهارت آینده شغلی خویش را تضمین نموده و به رشد و رونق اقتصادی خانواده و اجتماع کمک کنند.
وی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات خوبی که در حوزه مهارت آموزی در شهرستان گرگان توسط مراکز فنی و حرفه ای صورت گرفته است، توصیه کرد: باید درگیر آمار نشده و تلاش بر افزایش مهارت آموزان به خصوص در روستاها باشد.
فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: باید در خصوص مهارت آموزی به روستاییان تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا که این امر موجب افزایش شغل در روستاها و در نتیجه مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهد شد.
گفتنی است در این نشست مدیرفنی و حرفه ای حوزه خواهران نیز گزارشی از وضعیت مهارت آموزی در حوزه بانوان ارائه کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 28
  • کد خبر : 111872