عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه‌ کارگروه توسعه بوم گردی روستایی در شهرستان گمیشان برگزار شد


جلسه‌ کارگروه توسعه بوم گردی روستایی در شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه‌ کارگروه توسعه بوم گردی روستایی در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 اولین جلسه‌ کارگروه توسعه بوم گردی روستایی به ریاست امید سقلی فرماندار شهرستان گمیشان و با حضور شیروانی معاون فرماندار بخشداران و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سقلی ظرفیت های متنوع روستاهای شهرستان گمیشان را یک نعمت بزرگ الهی و خدادادی دانست و بیان کرد: باید از این نعمت های خدا دادی نهایت استفاده را کرده و از آن ها بهره برداری کنیم .
وی افزود :بوم گردی به عنوان یکی از شاخه های صنعت گردشگری را در بر می گیرد و چنانچه به صورت مناسب مدیریت شود, می تواند به اشتغال محلی, فرصت های توسعه ی بومی و حفظ محیط طبیعی منجر گردد.
فرماندار گمیشان در پایان با اشاره بر لزوم توسعه بوم‌گردی روستایی عنوان کرد : همه دستگاههای متولی مکلف هستند با همکاری بخشداران و دهیاران می‌بایستی نسبت به شناسایی ظرفیت‌های گردشگری هر روستا اقدام و سپس با تشویق علاقمندان این حوزه حمایت‌ها و پشتیبانی های لازم را انجام دهند و هر گونه مانعی را رفع نمایند.
نماینده عالی دولت در پایان تصریح کرد: وجود بناهای قدیمی یکی از ظرفیت‌های است که می تواند در توسعه بوم‌گردی روستایی نقش آفرینی مهمی ایفا کند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 26
  • کد خبر : 111949