عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار بخشدار ، شورای اسلامی و دهیار پنج پیکر بندرترکمن با نماینده مجلس شورای اسلامی


دیدار بخشدار ، شورای اسلامی و دهیار پنج پیکر بندرترکمن با نماینده مجلس شورای اسلامی

دیدار بخشدار ، شورای اسلامی و دهیار پنج پیکر بندرترکمن با نماینده مجلس شورای اسلامی

بخشدار مرکزی بندرترکمن به همراه اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای پنج پیکر با نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که به منظور بهره گیری از ظرفیت روستای هدف گردشگری پنج پیکر برگزار شد ، بخشدار مرکزی بندرترکمن ضمن قدردانی از حمایت های نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : هدف از انتخاب روستاهای هدف گردشگری ، فراهم آوردن شرایط عمران و توسعه روستا با توجه به زمینه‌های زیست بوم و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه بر ابعاد مختلف ، هدایت و نظارت بر توسعه فیزیکی فضای روستا و ارتقای کیفیت زندگی روستایی عنوان کرد.

"محمدابراهیم شربتی" افزود : روستای پنج پیکر دارای ظرفیت‌ کم نظیر گردشگری است که از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی این منطقه باید استفاده کرد.

وی هم چنین از همراهی های فرماندار بندرترکمن ، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان و تلاش های اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای پنج پیکر قدردانی کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت گردشگری روستای پنج پیکر گفت : در روستاهای هدف گردشگری ، شبکه معابر آنها به صورت خاص اجرا می‌شود و در توزیع اعتبارات نیز این مناطق به صورت ویژه دیده می‌شوند.

"عبدالجلال ایری" اظهار کرد : گردشگری روستایی می تواند با برنامه ریزی اصولی و مناسب ، شناسایی مزیت ها و محدودیت ها در توسعه مناطق روستایی نقش مؤثری ایفا کند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .