عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورزشکاران به‌عنوان سفرای جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری انتخابات دارند

فرماندار گالیکش در نشست بصیرتی با هیات‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان:

ورزشکاران به‌عنوان سفرای جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری انتخابات دارند

ورزشکاران به‌عنوان سفرای جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری انتخابات دارند

فرماندار گالیکش در نشست بصیرتی با هیات‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگترین جهاد تبیین و عمل به مبانی گام دوم انقلاب اسلامی در میادین ورزشی رقم می‌خورد و ورزشکاران ما سفرای جهاد تبیین در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی هستند و نقش مهمی در بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان پیش‌ازظهر پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در نشست بصیرتی با هیات‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری که به‌مناسبت بزرگداشت شهدای خدمت و با حضور سرهنگ پاسدار مصطفی‌لو جانشین سپاه شهرستان و سایری رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا یاد و خاطره شهید جمهور سیدابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت را گرامی می‌داریم. شهادت سید محرومان، مصیبت بزرگ و غیرقابل باوری برای همه ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: رئیس جمهور محبوب ما حقیقتاً حامی جوانان و ورزشکاران بود و به‌عنوان خادم الرضا(ع) و خادم ملت، ویژگی‌های شاخصی داشت که نام او را در تاریخ جاودانه ساخت.

وی افزود: شهید جمهور ما اخلاص داشت، پاک‌دست، سالم، دلسوز و مهربان بود تا حدی که مخالفان ایشان نیز بر دلسوزی وی شهادت می‌دادند. به‌طور واقعی و دائمی در بین مردم حضور داشت. بااخلاق و صبور بود و هرگز بی‌انصافی و توهین نمی‌کرد. اهل جنجال آفرینی و شلوغ بازی و ایجاد حاشیه نبود، فردی پرکار بود که به پشت میز نشستن علاقه‌ای نداشت. مجاهدی شب زنده دار و اهل عبادت و توسل بود و هرگز آینده فروشی نکرد، کارها را درست انجام می‌داد و خودش و اعضای خانواده‌اش هم ساده زیست و از جنس مردم بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش در ادامه بیان داشت: ورزشکاران می‌توانند نقش مهمی در جهاد تبیین و ترویج واقعیت‌‌ها در سطح جامعه داشته باشند و در شرایط کنونی کشور که در جنگ ترکیبی هستیم و دشمن سرمایه گذاری زیادی در این بخش دارد، ورزشکاران و جامعه ورزش نیز می‌تواند سهم بسزایی در تنویر اذهان عمومی و آگاه سازی مردم در این حوزه ایفا نمایند.

میرنیا تصریح کرد: هدف دشمن ایجاد لجن پراکنی و به دنبال آن است که مردم را نسبت به نظام بدبین نماید. لذا تکلیف ما در این برهه حساس جهاد تبیین است.

فرماندار گالیکش خاطرنشان ساخت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف است و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تکید کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: همه ما و ورزشکاران شهرستان و جامعه ورزش با همراهی جوانان و نوجوانان و سایر اقشار مردمی به پاس زحمات رئیس‌ جمهور شهید و محبوب کشورمان با حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه آن شهید جمهور هستیم و خواهیم بود.

فرماندار گالیکش در پایان در خصوص اهمیت اخلاق در ورزش نیز سخن گفت و افزود: جامعه ورزشی پیش از توجه به امر قهرمانی در رقابت‌های گوناگون باید به اخلاق دینی و پهلوانی توجه كند، چرا که اخلاق یكی از اصول و پایه‌های مهم و ارزشی در زندگی یک ورزشكار است و همواره باید این مساله را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

ورزشکاران به‌عنوان سفرای جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری انتخابات دارند

 

ورزشکاران به‌عنوان سفرای جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری انتخابات دارند

 

ورزشکاران به‌عنوان سفرای جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری انتخابات دارند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 16
  • کد خبر : 112828