عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان با فرماندار گمیشان


دیدار رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان با فرماندار گمیشان

دیدار رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان با فرماندار گمیشان

صبح امروز حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان با همراهی نبوی زاده امام جمعه شهرستان و دیگر ائمه جمعه با امید سقلی فرماندار شهرستان گمیشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قرمانداری گمیشان، سقلي وحدت و همدلی مردم را از بركات انقلاب اسلامي دانست و افزود: خوشبختانه در استان گلستان و شهرستان گميشان شاهد اين همدلي مي باشيم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و نقش علماء اهل سنت در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای رای اشاره کرد و گفت: علماء نقش سازنده ای در جامعه دارند و باتوجه به پایگاه اجتماعی بالایی که دارند نقش بسزایی در افزایش مشارکت در انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری خواهند داشت.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان رهنمود‌های ائمه جمعه برای افزایش مشارکت در انتخابات را مهم و ارزشمند دانست و گفت: ائمه جمعه شهرستان در برگزاری انتخابات اخیر مخلصانه و مدبرانه پای کار بودند ونقش سازنده و موثری در تبیین اهمیت و ضرورت مشارکت مردم ایفا کردند.
 دیلم رییس مرکز بزرگ اسلامی نیز در ادامه این نشست راهبری‌های ائمه جمعه را در برگزاری انتخابات اخیر مخلصانه دانست و گفت: شاهد تلاش‌ها، میدان داری‌ها و فعالیت ائمه جمعه شهرستان گمیشان در کنار فرماندار شهرستان بودیم و در نهایت، شهرستان این توفیق را داشت که شاهد مشارکتی بالا بوده و انتخاباتی سالم و در راستای راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری برگزار کرده است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 58
  • کد خبر : 112919