عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ی شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول برگزار شد


دومین جلسه ی شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

دومین جلسه ی شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 دومین جلسه ی شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول به ریاست فرمانداروبا حضور امام جمعه،مدیر آموزش وپرورش وسایر اعضا و مسئولین ادارات مدعودر فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندارعلی آبادکتول ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید جمهوردکترآیت اله رئیسی اظهارداشت: دولت سیزدهم توجه ویژه به آموزش وپرورش داشته وخدمات ماندگاری را درمناطق محروم به یادگار گذاشته است.

ابراهیم احمدی افزود: شهید رئیسی در زمینه تعلیم و تربیت ، معیشت وهم در زمینه منزلت معلمین دغدغه داشت .
فرماندارشهرستان اظهارداشت: در موضوع اوقات فراغت دانش آموزان، کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط شهرستان پای کار باشند و ستادشهرستانی تشکیل و هماهنگی لازم بین ادارات ایجاد شود.
مقام عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: ستاد شهرستانی ضمن برنامه ریزی ونظارت بر اجرای آن از ظرفیت شهرداری ها ، شوراهای اسلامی، کانون های فرهنگی و تربیتی، سمن های مردمی ، بسیج دانش آموزی و سایر ادارات فرهنگی استفاده نماید.
امام جمعه علی آبادکتول با ذکر احادیث از ائمه اطهار (ع )شیوه های تربیتی را درنگاه حضرات معصومین بیان نمود.
حجه الاسلام والمسلمین مهدی نژاد درخصوص پرنمودن اوقات فراغت دانش آموزان درتابستان افزود: درعین توجه به ورزش و مسائل علمی و درسی به موضوعات تربیتی و اخلاقی نیز توجه لازم صورت پذیرد و تعهد درنسل نوجوانان وجوانان دانش آموز ایجاد تا پس از طی مدارج علمی به ایران اسلامی علاقمند و به مردم کشور خدمت نمایند
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان گزارشی از اقدام های انجام شده پیرامون مصوبات جلسه قبل ارائه و بیان داشت : استکبارجهانی جنگ نابرابر فرهنگی به راه انداخته و در خنثی نمودن آن بایستی با هدف و برنامه به مبارزه آنان برخیزیم و داشتن روحیه جهادی نیز در این نبرد دارای اهمیت است.
دکتر سیدکتولی موفقیت های کسب شده در زمینه علمی، فرهنگی؛ قرآنی، ورزشی و سایر رشته هارا به حضار ارائه وافزود این موفقیت هادر کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرمثبت داشته است.
در ادامه سایر دستگاههای اجرایی رئوس فعالیت های برنامه ریزی شده را تشریح نموده و در جهت ستاد شهرستانی ، نظارت برفعالیت ها ، هماهنگی و برنامه ریزی منسجم و فوق برنامه مدارس هیات امنایی تصمیماتی اتخاذگردید .

دومین جلسه ی شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 

دومین جلسه ی شورای آموزش وپرورش شهرستان علی آبادکتول برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .