عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحل بندرگز برگزار شد


جلسه اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحل بندرگز برگزار شد

جلسه اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحل بندرگز برگزار شد

 جلسه اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحل بندرگز با حضور زاهدی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و شهردار بندرگز در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز، در این جلسه زاهدی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بیان داشت: اراضی واگذار شده به این طرح ۴۴ هکتار است که از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و از محل مولد سازی طرح، تهیه و به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذارخواهد شد.
زاهدی همچنین اظهار داشت: طرح مذکور بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف است و با پیگیری های صابر حسن پور فرماندار شهرستان بندرگز و گنجاندن این موضوع توسط دکتر زنگانه استاندار محترم در مصوبات سفر شهرستانی مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱ و پیگیری جدی موضوع از سوی ایشان، مشاور تهیه طرح انتخاب و طراحی سایت پلان زمین ۴۴ هکتاری ساحل بندرگز در حال انجام می باشد.
در این جلسه شرکت مهندسین مشاور به ارائه طرح پیشنهادی در ۳ سناریو پرداخت و طرح ها از سوی اعضای جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موارد اصلاحی به مشاور طرح جهت تصحیح و تکمیل طبق نظر اعضای جلسه عنوان شد.
 

جلسه اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحل بندرگز برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 74
  • کد خبر : 113024