عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیت الله شهید رئیسی نماد مدیریت جهادی و یک الگوی عملی ارائه خدمت بی منت بود


آیت الله شهید رئیسی نماد مدیریت جهادی و یک الگوی عملی ارائه خدمت بی منت بود

آیت الله شهید رئیسی نماد مدیریت جهادی و یک الگوی عملی ارائه خدمت بی منت بود

  فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جمع نمازگزاران ضمن عرض تبریک عید سعید قربان و آرزوی قبولی قربانی های نمازگزاران و عرض تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی، نمادی از مدیریت انقلابی و جهادی و یک الگوی عملی ارائه خدمت بی منت به مردم بودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ،امان محمد باشقره افزود: شهید جمهور، پاک و سالم زندگی کرد، شایسته خدمت کرد و شرافتمندانه در راه خدمت بی منت به مردم و محرومیت زدایی به استقبال شهادت رفت، انشالله روحشان شاد و یاد و خاطره شان گرامی باد.

باشقره با تشریح ویژگی‌های بارز و خصوصیات شاخص رئیس جمهور شهید بیان داشت: در طول ۳ سال خدمت جهادی و بی منت دولت سیزدهم ایام پر فراز و نشیب و توأم با موفقیت‌های بزرگ در سطح ملی، بین المللی، استانی و شهرستانی را پشت سر گذراندیم و الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به شکرانه دولت خدمت گذار و مردمی دولت سیزدهم و نگاه ویژه دکتر زنگانه استاندار معزز و محترم گلستان در طول این ۳ سال در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات و خدمات بسیار خوبی در حوزه های مختلف عمرانی ، اقتصادی اشتغالزایی، فرهنگی و آموزشی و ... انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته و روند توسعه شهرستان شتاب بیشتری گرفته است.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: اگر تاریخ را به عقب ورق بزنیم و یک نگاهی گذرا به اقدامات و خدمات۳ دولت بیاندازیم مشاهده میکنیم که خدمات و اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف عمرانی، زیر بنایی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه‌تپه افزود: سرنوشت و دست تقدیر الهی بر این بوده رئیس جمهور شهید، سید الشهدای خدمت رئیسی عزیز از میان ما رفت و این اتفاق ناگهانی و غیر منتظره در کشور عزیزمان ایران بر این شد که انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در ۸ تیرماه برگزار کنیم.

وی گفت: سیاست و نقشه راه ما در انتخابات ۸ تیرماه همان سیاست راهبردی و نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ترسیم کرده بودند تحت عنوان کلید واژه رسام : رقابت انتخابات، سلامت انتخابات ، امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری می باشد.

از همه شما مردم عزیز درخواست می‌کنیم باری دیگر با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) تجدید بیعت کرده ، از منویات مقام معظم رهبری پیروی کرده و تا اینکه روح رئیس جمهور شهید، سیدالشهدای خدمت رئیسی عزیز از ما شاد و راضی باشد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در ۸ تیر ماه برگزار می‌شود، حضور گسترده و حداکثری داشته باشیم .

 

آیت الله شهید رئیسی نماد مدیریت جهادی و یک الگوی عملی ارائه خدمت بی منت بود

 

آیت الله شهید رئیسی نماد مدیریت جهادی و یک الگوی عملی ارائه خدمت بی منت بود


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .