عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست کاری فرماندار با مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول


نشست کاری فرماندار با مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول

نشست کاری فرماندار با مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول نشست کاری احمد تجری مفرد فرماندار با سبزه مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول در محل دفتر کار ایشان برگزار گردید.

فرماندار در این نشست اظهار داشت: شعار دولت و ملت، همدلی و هم زبانی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال آنرا بیان نمودند؛ یک نیاز واقعی برای کشور و شهرستان است. زیرا اگر این شعار با همدلی و تعامل و همگرایی همه مسئولین با یکدیگر و همراه نمودن مردم با دولت بیش از پیش صورت بگیرد بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی جامعه مرتفع خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد:یکی از اولین مطالبات بحقی که مردم در اکثر روستاها از ما و مسئولین ذیربط دارند؛بحث آب شرب است لذا بایستی با تدبیر و تغییر و اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی و ترمیم و اصلاح شبکه آبرسانی و فراهم نمودن زیرساخت های لازم در جهت ارائه خدمات حداقلی برای روستائیان عزیز تلاش نماییم.

فرماندارتاکید نمود: با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیت روستایی در شهرستان و خشکسالی های متوالی ، بایستی مسئولین امر تدابیر لازم در خصوص تأمین آب شرب در روستا بیندیشند تا زمینه ماندگاری آنان در روستاها فراهم گردد.

در پایان فرمانداربا اشاره به تغيير الگوي بارش و خشكسالي هاي چند ساله در كشور ، يكي از مهمترين راهكار هاي جلو گيري از هدر رفت آب را ، برنامه ريزي و مديريت الگوي مصرف در حوزه هاي صنعت ، كشاورزي و شرب عنوان نمود .

در این نشست مدیر آب وفاضلاب روستایی گزارشی از فعالیت های انجام شده برای آبرسانی به روستاها و پروژه های در دست اقدام این شرکت در شهرستان علی آباد کتول ارائه کردوتصمیمات لازم برای جبران کمبود آب دراین دودهنه وبعضی ازروستاهایی که کمبود آب شرب دارند گرفته شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .