عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر کیفیت نان اولویت کارگروه آرد و نان شهرستان است


نظارت بر کیفیت نان اولویت کارگروه آرد و نان شهرستان است

نظارت بر کیفیت نان اولویت کارگروه آرد و نان شهرستان است

جلسه کارگروه آرد و نان در شهرستان گمیشان به ریاست امید سقلی فرماندار شهرستان و دیگر اعضای کارگروه در دفتر فرمانداری برگزار شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل بررسی شد.
 فرماندار گمیشان در ادامه جلسه ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیهم السلام گفت: وظیفه کارگروه تهیه آرد با کیفیت و نظارت و بازرسی از سطح نانوایی های شهرستان جهت تهیه و توزیع نان با کیفیت برای مصرف مردم است.
رییس کارگروه ساماندهی امور گندم، آرد و نان شهرستان گمیشان در ادامه افزود : بررسی توزیع جغرافیایی خبازی های سطح شهرستان یکی از اولویت های کاری این کارگروه هست تا همگان دسترسی آسان به نان با کیفیت داشته باشند. وی ادامه داد : احداث نانوایی در روستاهای فاقد نانوایی با هدف دسترسی بهتر مردم شریف این روستاها اتفاق افتاد
نماینده عالی دولت در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر بازرسی های مشترک اظهار داشت: در این بازدید ها بایستی نظارت بر رعایت دقیق ساعت پخت، جلوگیری از تعطیلات خودسرانه، کیفیت پخت نان و وضعیت وزن چانه مورد ارزیابی قرار گیرد و با هر نوع کوتاهی در ارائه نان با کیفیت برخورد قاطع شود
گفتنی است با پیگیری های بعمل آمده در روستای قرمسه که فاقد خبازی بود نانوایی احداث گردید و مجوز احداث نانوایی در روستای صفا ایشان نیز با پیگیری های فرمانداری شهرستان گمیشان دریافت شد و در مرحله راه اندازی قرار دارد.

نظارت بر کیفیت نان اولویت کارگروه آرد و نان شهرستان است

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 85
  • کد خبر : 113645