عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره 8شهید روستای کردآباد درشهرستان علی آباد کتول


یادواره 8شهید روستای کردآباد درشهرستان علی آباد کتول

یادواره 8شهید روستای کردآباد درشهرستان علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، یادواره 8 شهید کردآباد شهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول،ائمه جمعه و جماعات ، جمعی مدیران استانی و شهرستان و مردم شهیدپرور این روستا برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در این مراسم گفت: اگر امروز انقلاب ما موفق است و در دنیا حرفی برای گفتن داریم به این دلیل است که مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و معیار و شاخص ما رهبر معظم انقلاب است و جایی برای دشمن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: این انقلاب با عزت و این کشور سربلند، یادگار امام راحل و شهدای گرانقدر است، باید با همدلی و همزبانی همراه با دولت در راه عزت هرچه بیشتر کشورمان تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خوراک معنوی نسل جوان است چرا که آن ها را به ارزش های انقلاب اسلامی تجهیز و مانع پیشروی دشمن در خاکریزهای فرهنگی کشور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در مراسم گرامیداشت 8 شهید خونین بال روستای کرد آباد شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نسل جوان ما را به ارزش های انقلاب مجهز و پایبند می کند و مانع تحقق اهداف شوم دشمن می شود.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری این مراسمات اظهار کرد: اهداف رزمندگان اسلام در آغاز انقلاب اسلامی و ایثارها و از خود گذشتگی آن ها، خوراک معنوی و از نیازمندی های نسل امروز است که در یادبود شهدا بیان می شود.

رعایتی برگزاری یادوارهای شهدا را منبع تامین بخشی از خوراک معنوی جوانان امروز دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای یادواره شهدا آشنایی نسل جوان با اهداف، آرمان ها، روحیات و اعمال شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه همه ی شهدا در وصایای خود به پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشته اند، اذعان داشت: عزت و اقتدار امروز ما در جهان بخاطر پشتیبانی ملت ایران از ولایت فقیه بوده و هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان در پایان با تاکید بر لزوم الگو پذیری از سیره شهدا گفت: وصایا و سیره شهدا حرف های و آموزه های زیادی برای مردم دارند که باید برای رشد و گسترش انقلاب اسلامی، به طور عملی به آن ها عمل کنیم.

یادواره 8شهید روستای کردآباد درشهرستان علی آباد کتول

 

یادواره 8شهید روستای کردآباد درشهرستان علی آباد کتول

 

یادواره 8شهید روستای کردآباد درشهرستان علی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .