عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه شورای اداری با حضوراحمد تجری مفردفرماندار،حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان علی آبادکتول و مسؤلین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارگفت: مدیران باید علم و هنر مدیریت را به صورت همزمان داشته باشند تا بتوانند موفق عمل کنند و اثربخش باشند.

فرماندارعلی آباد کتول درباره انتخابات گفت: اعضاء و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند در امر برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری با رعایت اصل بی‌طرفی و با برنامه‌ریزی منسجم در چارچوب قوانین و مقررات، انجام وظیفه کنند.

وی افزود: مردم با مراجعات روزانه خود ادارات را مورد ارزیابی قرار می دهند و این هشداری است برای مسئولین که حواس خود را جمع کنند و با تکریم ارباب رجوع به حل مشکلات و مطالبات مردم سرعت ببخشند.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این جلسه روز خبرنگار، عکاس و آغازهفته دولت را تبریک گفت.

فرمانداراظهارداشت:دولت مردان باید رجایی و باهنر را از الگوهای خود قرار دهند و برای پیشرفت کشور با الگو گرفتن از این دو بزرگ مردان تلاش کنند.

تجری مفرددر بحث هفته خبرنگارافزود: دستگاه های اجرایی خواستند که با خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت:خبرنگاران همانند چشم و گوشی برای مسؤلین هستند و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند همانند مشاورین از آنان استفاده نمایند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان علی آباد کتول در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت گفت:ازدولت مردان درخواست میکنم که با حضور پرشور خود در مراسم مذهبی و فرهنگی و شرکت در مساجد برای احیا نماز ابزار اتصال میان دولت و ملت را ایجاد کرده تا با انجام چنین امری بخش اعظمی از مشکلات مردم در زمینه های مختلف حل گردد.

موسوی در پایان تصریح کرد:ما از مردم و مسؤلین نظام می خواهیم که حضور خود را در نمازهای جمعه و مساجد پررنگ تر کنند زیرا شرکت در نماز و مراسم فرهنگی و مذهبی حلقه ای را برای اتصال نظام با مردم و مردم بانظام ایجاد می کند.

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .