عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان


دیدار فرماندار کلاله با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

دیدار فرماندار کلاله با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

روز گذشته فرماندار کلاله بمنظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های نیمه کاره شهرستان با پیشقدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد .

در این دیدار فرماندار کلاله با اشاره به رهنودهای مقام معظم رهبری در توجه مسئولین به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گفت : شهرستان کلاله بعنوان سومین شهرستان به لحاظ وسعت و جمعیتی قریب به 128 هزار نفر با مشکلات زیادی در حوزه های درمانی ، راه و جاده و تاسیسات و بحران دست به گریبان است که این مسئله توجه مسئولین امر را به این شهرستان می طلبد .

برزگر در این دیدار پروژه های ناتمام شهرستان را یکی از دغدغه های مردم شهرستان عنوان کرد و خواستار تکمیل این پروژه ها برای ارائه خدمات مطلوبتر و در خور شان به مردم شهرستان شد .

وی در ادامه با اشاره ماده 180 و اعتبار تخصیصی شهرستان گفت : انتظارات شهرستان کلاله به لحاظ مولفه های محرومیت و زیرساختهای موجود در شهرستان با وجود نیم قرن سکونت تمدن در این شهرستان برآورده نشد و قسمت اعظمی از پروژه های ما در شهرستان با این اعتبار نیمه کار میماند که این توجه بیشتر سازمان برنامه و بودجه را میطلبد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مولفه ها و میزان محرومیت شهرستان در تخصیص منابع ماده 180 را معیار اصلی برشمرد و گفت : این منابع براساس مولفه های از پیش تعیین شده توزیع شده که باید این مولفه ها مجددا بازبینی شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 721
  • کد خبر : 12379