عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار جدید نوکنده معرفی شد


شهردار جدید نوکنده معرفی شد

شهردار جدید نوکنده معرفی شد

در حکمی از سوی استاندار گلستان ، شهردار جدید شهر نوکنده معرفی شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در آیین تودیع و معارفه شهردار نوکنده گفت : جابجایی کوتاه مدت شهرداران اثر مثبتی ندارد.

"علی اصغر میرزایی" افزود : نکته ای که برای ما به عنوان نماینده دولت مورد تاکید بوده این است که اعضای شورای شهر و حتی شورای روستاها در انتخاب خود برای مدیریت شهری و روستایی باید دقت لازم را به خرج دهند ، و مدیریت باید مدیریتی پایدار باشد تا نتیجه ای مطلوب را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این که جابجایی شهرداران در مدت زمان کوتاه نتیجه مثبتی نخواهد داشت ، گفت : این حق شورا است که در تصمیم گیری تجدید نظر کند ، شورا باید در انتخاب شهردار جدید دقت لازم را داشته باشد و از طریق آگهی و فراخوان افراد علاقمندی که برنامه ای در این خصوص دارند و متخصص هستند وارد این حوزه شوند و برنامه های خود را عرضه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز بیان کرد : شهرداری که قرار است سکان مدیریت شهری را در دست گیرد باید یکسری مسائل را مدنظر قرار دهد به طور مثال باید امورات را با برنامه شروع کند ، برنامه های پیشرفت و توسعه شهر را تعیین کند ، این مسیر که در چه نقطه ای هستیم و باید به کجا برسیم باید تعیین شود.

میرزایی ضمن تاکید بر اینکه برنامه های شهردار جدید شهرستان نوکنده بررسی شده و برنامه های خوبی مد نظر دارد ، اظهار کرد : یکی از مواردی که باید در دستور کار قرار گیرد ادامه برنامه هایی است که تاکنون وجود داشته ، قطعا شهردار قبلی یا شهرداران سابق برنامه و فعالیت هایی داشتند و افقی را ترسیم کردند که شهردار جدید باید ضمن ادامه این برنامه ها و رفع نواقص ، شتابی بر حرکت مدیریتی داده باشد و برنامه ها را پیش ببرد.

وی گفت : ایجاد تحول و حرکت شتاب آمیز برای مردم بسیار مهم است، این فرصت در اختیار مدیران شهری قرار دارد تا با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی خصوصا استفاده از نظرات صاحب نظران و متخصصین از امکانات و منابع و توانمندی ها بهره مند شوند. هیچ کس به تنهایی در عرصه های عمومی نمی تواند موفق باشد و قطعا مشورت با اعضای شورا، متخصصین و صاحب نظران می تواند چراغ راهی در مسیر موفقیت باشد.

میرزایی تصریح کرد : ما برای ایجاد شهری مدرن و پیشرفته باید از حالت روزمرگی خارج شویم که تجربیات مدیران شهرها و کلان شهرها می تواند در این امر کمک کننده باشد ، نکته مهم در تصمیم گیری ها تعامل، هم افزایی و هم گرایی بین شورا و شهردار است تا در کنار همدلی و وحدت خدمتی صادقانه به مردم ارائه دهیم.

در این آیین از زحمات "حسن مازینی" قدردانی و "رضا منوچهری" به عنوان شهردار جدید نوکنده معرفی شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1110
  • کد خبر : 12448