عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان از اعمال نیک و مورد قبول خداوند است

فرماندار گرگان در جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها:

دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان از اعمال نیک و مورد قبول خداوند است

دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان از اعمال نیک و مورد قبول خداوند است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،"یحیی خاکی "فرماندار شهرستان گرگان گفت در جلسه هماهنگی در خصوص برپایی جشن عاطفه ها گفت :دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان از اعمال نیکی است که پروردگار متعال و اولیای دین بر آن تاکید فراوان نموده اند .

وی افزود: در واقع آموزه های دینی و انگیزه های وجدانی انسان ها را ترغیب می کند تا از این فرصت بهترین بهره را ببریم و به اندازه وسع خویش در رفع حاجات نیازمندان مشارکت نماییم .

فرماندار اظهار داشت: امسال و در آستانه بازگشایی مدارس تلاش بر اینست تا با مشخص نمودن سهم هر دستگاه و بکارگیری امکانات و تمهید شرایط ، جشن عاطفه هارا با شعار "مهر در انتظار همدلی " با شکوهتر از سال قبل برگزار نماییم و البته کمیته امداد نیز گزارشی از بیلان کاری در این زمینه خصوصا آمار برخورداری نیازمندان از این طرح را برای آگاهی عموم اعلام نماید .

در این جلسه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرگان نیز نحوه مشارکت ادارات و انتظارات موجود را مطرح نمود . شایان ذکر است امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله در تاریخ های 26و 27 شهریوردر پایگاه های شهری و روستایی و 8 مهربا همکاری آموزش و پرورش و اجرای زنگ عاطفه ها در مدارس بر گزار خواهد شد . 

دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان از اعمال نیک و مورد قبول خداوند است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 799
  • کد خبر : 12597