عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز برگزار شد


دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : هفته دفاع مقدس مسئله مهم و اساسی برای همه است.

"علی اصغر میرزایی" افزود : در دوران دفاع مقدس به لطف ایثارگری ها و راهنمایی فرمانده کل قوا ، مکر و حیله و اهداف دشمنان خنثی شد و به خودشان بازگشت.

وی به نقش تاثیرگذار حضرت امام (ره) در جنگ تحمیلی اشاره کرده کرد و گفت : امام راحل جنگ را در راس امور قرار دادند و فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود که اینگونه شد.

وی افزود : دشمنان از اول انقلاب برای ضربه زدن به نظام آماده بودند و در دهه های اخیر به لطف رهنمودها و راهنمایی مقام معظم رهبری چهره زشت دولت های دست نشانده منطقه مانند آل سعود بر همه آشکار گشت .

فرماندار شهرستان بندرگز ادامه داد : انقلاب ما نه تنها برای ملت ایران به عنوان انقلاب اسلامی و آزادیخواه نام گرفت بلکه به عنوان انقلاب مستضعفین جهان هم شناخته شد و به همین دلیل غرب و شرق و کشورهای وابسته به آن نتوانستند این موضوع را تحمل کنند و از همه روش ها برای مقابله با نظام و انقلاب ما استفاده کردند.

وی اظهار داشت : نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر قدرت الهی و رهنمودهای امام عظیم الشان به پیروزی رسید و مهمترین شاخصه آن دفاع از مستضعفین جهان بود و هر جای دنیا مظلومی فریاد تظلم خواهی سرداد نظام  وکشور ما در حد توان برای یاری و کمک آنان شتافت .

علی اصغر میرزایی گفت : جنگی که در اوایل انقلاب بر ملت ما تحمیل شد ، جنگ همه قدرت های جهان و به ویژه دولت های مرتجع عربی بر علیه نظام و ملت ما بود که با ایثارگری های فرزندان این ملت به حماسه ای بزرگ تبدیل شد .

وی افزود : دفاع مردم ما دفاع مقدس نام گرفت و در همه دوران ها این دفاع وجود داشت و توافق هسته ای که در صحنه های دیپلماسی رخ داد از برکت دفاع مقدس و درایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت یازدهم بوده است .

میرزایی با اشاره به جنگ نرم دشمن تاکید کرد : باید با برنامه ریزی توطئه های دشمنان را خنثی کرد و اقتصاد مقاومتی باید در همه برنامه ها تبیین و نهادینه شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز همچنین به اهداف و ارزش های تبیین شده هفته دفاع مقدس از جمله نقش هدایت های امام راحل ، نقش با شکوه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی و حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و بر تعامل و همکاری ادارات و نهادها جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید داشت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 895
  • کد خبر : 12663