عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت آموزش و پرورش ،تقویت خانواده است

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا:

تقویت آموزش و پرورش ،تقویت خانواده است

تقویت آموزش و پرورش ،تقویت خانواده است

 الیاس هیوه چی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا گفت:تقویت آموزش و پرورش ،تقویت خانواده است.

 فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه افزود:در سال جاری 947 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مدارس در سطح شهرستان اختصاص یافته که نشان از اهمیت دولت تدبیر و امید نسبت به توسعه فضاهای آموزشی را دارد.حداقل یک نماینده از هر خانواده ای در سنگر تعلیم و تربیت وجود دارد،وقتی که از آموزش و پرورش حمایت می کنیم در واقع از خانواده خود حمایت کرده ایم.

 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا از مشارکت گسترده خیرین تقدیر نموده و افزود:خیرین شهرستان آق قلا در زمینه های مختلفی همچون سلامت،عمران شهری،مدرسه سازی و کمک به نیازمندان همواره پیش قدم بوده و این همدلی و همزبانی آنان در سطح استان زبانزد خاص و عام می باشد.

 وی در خصوص استقرار کارشناس آسیب های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش اشاره داشته و بیان داشت:باید از ایجاد این ظرفیت و استقرار تیم کارشناسی آسیب های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان حمایت نمود و امیدواریم این تیم بتواند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گامهای مثبت و ارزنده ای بردارند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا ضمن تشکر از نیروی انتظامی به لحاظ برقراری نظم و امنیت بیان داشت:با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس ،پلیس راهور نسبت به تمهیدات ترافیکی لازم جهت برقراری نظم و آرامش در سطح خیابانهای شهر لحاظ گردد.

 این مقام مسئول در ادامه افزود:ثبت نام 100% پایه اول ابتدایی و ارتقاء رتبه این شهرستان از 12 به 7 در امتحانات نهایی نشان از همدلی و همزبانی شورای آموزش و پرورش شهرستان در جهت ارتقاء سطح تعلیم و تربیت و برنامه های دولت تدبیر و امید است.

تقویت آموزش و پرورش ،تقویت خانواده است

 

تقویت آموزش و پرورش ،تقویت خانواده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 943
  • کد خبر : 12820