عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه شورای اداری علی اباد کتول برگزار شد


هفتمین جلسه شورای اداری علی اباد کتول برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری علی اباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفردفرماندار،آیت الله شاهرودی نماینده خبرگان رهبری درشهرستان،نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ومدیران ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

تجری مفرد از هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از فرازهای خاطره انگیز دوران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: وضعیت فعلی، رفاه، آزادی سیاسی و جغرافیایی زمان حاضر ناشی از حماسه و ایثار جوانان در عرصه 8 سال دفاع جانانه، متناسب با باورهای دینی و اعتقادی مبنی بر استقلال و آزادی در زندگی است.

فرماندارادامه داد:امروز میراث‌دار حماسه‌ها و تلاش‌های جوانان این مرز و بوم هستیم که با رهبری حضرت امام از یک بحران بین‌المللی عبور کرده و اکنون شاهد یک کشور با ثبات و یک جزیره امن در خاورمیانه بوده و بر خود وظیفه می‌دانیم تا همواره یاد ایام دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

تجری مفرد مصادف بودن هفته دفاع مقدس را با بازگشایی مدارس خجسته دانسته و اظهار داشت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مهرماه، تحول بزرگ اجتماعی است که همه ساله شاهد آن هستیم و در ستاد مهر باید با هماهنگی و تعامل بین بخشی بسترهای لازم را برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر و استقبال از جمعیت انبوهی که به جامعه شور و نشاط و شادابی می‌بخشد، فراهم کنیم.

فرمانداربیان کرد: دستگاه‌های حوزه اقتصادی تعامل بیشتری با مردم داشته و به شعار دولت مبتنی بر تحول اقتصادی جامه عمل بپوشانند و در این مسیر پویایی بیشتری لازم است.

هفتمین جلسه شورای اداری علی اباد کتول برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری علی اباد کتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .