عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه بانوان شهرستان آزادشهربا موضوع اجلاسیه بزرگداشت 4000شهید استان برگزار شد


کارگروه بانوان شهرستان آزادشهربا موضوع اجلاسیه بزرگداشت 4000شهید استان برگزار شد

 کارگروه بانوان شهرستان آزادشهربا موضوع اجلاسیه بزرگداشت 4000شهید استان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر صبح امروز 94/07/01جلسه کارگروه بانوان با موضوع ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000شهید استان با حضور شفائی فرماندار و دیگر کارشناسان ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 شفائی نوده فرماندار در جمع اعضاء کمیته بانوان شهرستان آزادشهر ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گفتند: در استان گلستان 4000 شهید ، 12500 جانباز و 1120 آزاده و 35000 نفر رزمنده داریم .

وی افزود: بر خود فرض بدانیم تا از خدمات و زحمات کسانی که در این راه حتی از جان خود گذشتند قدردانی کنیم زیرا اینان افرادی بودند که بدون هیچ چشمداشتی از مال و جان خویش برای حفاظت از مرز و بوم و ناموس این کشور دفاع کردند.

ایشان با تاکیدبر اینکه انقلاب دو چهره دارد یکی خون و دیگری پیام گفتند : امام حسین علیه السلام با آن همه عظمت در مقابل ظلم و جور قیام کردند و با خون خود پیام آزادی و آزادگی و حقانیت اسلام را به دنیا اعلام کردند.

وی تصریح کرد از حماسه حضور نیروهای مردمی و زنان و مردان بسیجی در زمان هشت سال دفاع مقدس که چگونه بدون تردید و با گامهایی از سر آگاهی و شعور و عشق به میهن در راه اسلام جانانه جنگیدند و جان خود را فدای این انقلاب کردند و نیز چگونه زنان در این هشت سال حامی این انقلاب بودند سخن گفتند .

در ادامه کرامتلو کارشناس امور بانوان فرمانداری شرح وظایف و اهداف و سیاستهای این اجلاسیه  را برای حضار قرائت نمودند و با تائید اکثریت اعضاء تعدادی از برنامه های پیشنهادی جهت اجرا  در سطح شهرستان مورد تصویب قرار گرفت .

 کارگروه بانوان شهرستان آزادشهربا موضوع اجلاسیه بزرگداشت 4000شهید استان برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 944
  • کد خبر : 12951