عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان رامیان


تشکیل جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان رامیان

تشکیل جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان رامیان

ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان رامیان به ریاست صادقلو فرماندار و با حضور سایر اعضاء در محل دفتر فرماندار تشکیل گردید.

صادقلو فرماندار در این جلسه ضمن تبریک 25 ذی الحجه روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان خانواده را مهمترین کانون اجتماعی دانسته و گفت: در دین مبین اسلام و روایات اسلامی به نهاد خانواده بسیار اهمیت داده شده که می توان با پیروی از سیره و روش ائمه و بزرگان دین خانواده ای سالم را که باعث توسعه و کمال جامعه شود را پرورش دهیم.

فرماندار در ادامه صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی را از دغدغه های دولتمردان دانسته و خاطر نشان کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضرورت برپایی یک ستاد با هدف حفظ شعائر حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندان درجامعه با حضور همه دستگاه های اجرایی کشور مبنای کار بوده و  ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به عنوان محور مرکزی این فعالیت می باشد و در همین راستا برنامه های خوبی در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان صورت پذیرفته است.

صادقلو در ادامه همچنین به صیانت از حقوق شهروندان و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ،رعایت قانون و پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به درخواستهای شهروندان ،  برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم و حفظ کرامت آنها  توسط کلیه مسئولین و کارکنان ادارت تاکید نمود.

در ادامه دبیر کارگروه عفاف و حجاب شهرستان به ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای انجام شده در این حوزه پرداخت. برگزاری گفتمان های دینی عفاف و حجاب،کارگاه های آموزشی معرفی حجاب به دانش آموزان در سطح مدارس، تهیه کلیپ های آموزشی در خصوص عفاف و حجاب و نصب بنرهای آموزشی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی است که در سطح شهرستان صورت پذیرفته است.

تشکیل جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 2012
  • کد خبر : 13357