عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در بندرگز تشکیل شد


جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در بندرگز تشکیل شد

جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در بندرگز تشکیل شد

جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار بندرگز در این جلسه به 13 آبان با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد:  این روز یکی از زمان های به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات و مجاهدات مردم ایران است.
"محمد حیدری" با بیان اینکه سه مناسبت مهم در روز 13 آبان وجود دارد ، ادامه داد : سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه در سال 1342، کشتار دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 مناسبت های این روز است.

وی اظهار کرد : 13 آبان برگرفته از فرهنگ عاشورایی از نظر ماهیت و محتواست.
وی گفت: تقارن 13 آبان با ماه محرم برگرفته از روح استکبار ستیزی ، کفر ستیزی و جهاد فی سبیل الله است.

حیدری تصریح کرد : حرکت و قیام امام حسین (ع) در راستای مبارزه با کفر ، ظلم ، بی عدالتی ، احیای امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از مظلومان بود.

معاون فرماندار بندرگز گفت : هنوز هم روح ایستادگی ، مقاومت و مبارزه با استکبار در مردم ایران دیده می شود و زنده و پایدار است.

حیدری ابراز امیدواری کرد : امسال هم مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان ضمن اینکه به دنیا اعلام می کنند ملت ایران ملتی زنده است و پای ارزش ها و آرمان های امام، منویات رهبر معظم انقلاب و دفاع از کیان ایستاده است ، فریاد می زنند با زبان زور ، تحریم و تهدید نمی توان با این ملت مبارزه کرد و به اهداف شوم خود رسید.

وی تصریح کرد : 13 آبان در تاریخ معاصر ما جایگاه ویژه ای دارد و باید هر سال این روز نسبت به سال های قبل از آن با شکوه خاصی برگزار شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 996
  • کد خبر : 14038