عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار با سرپرست حوزه استاندار و مدیرکل دفتر اریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری


دیدار فرماندار با سرپرست حوزه استاندار و مدیرکل دفتر اریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری

دیدار فرماندار با سرپرست حوزه استاندار و مدیرکل دفتر اریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری

فرماندار کلاله به همراه بخشدار مرکزی و پیشکمر با مهندس کریمی سرپرست حوزه استاندار و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری پیرامون عملکرد فرمانداری در یکساله اخیر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار کلاله گفت : در طول یکسال و نیم گذشته اتفاقات و تحولات مثبتی در کلیه واحدهای فرمانداری صورت گرفته بصورتی که در ارزیابی ها و شاخص ها فرمانداری کلاله جزو فرمانداری های برتر استان معرفی شد که امیدواریم بتوانیم با طی کردن همین روند شاهد تحولات خوبی در کلیه حوزه ها و رفع محرومیت از شهرستان باشیم .

در ادامه جلسه کریمی سرپرست حوزه استاندار و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری ضمن تجلیل از اقدامات موثر و شایسته فرمانداری در سطح شهرستان و پیگیری های مجدانه در افتتاح فاز 2 بیمارستان و فرودگاه گفت : به حمدالله پس از روی کار آمدن دولت تدبیرو امید و بویژه در این یکساله اخیر در شهرستان کلاله شاهد تحولات خوبی در تمامی عرصه های اجتماعی و عمرانی بودیم و امیدواریم تا با طی کردن این روند غبار محرومیت از این شهرستان زدوده شود .

کریمی سپس با ارائه آماری از ارزیابی های واحدهای فرمانداری کلاله گفت : خشبختانه ما در فرمانداری کلاله در یکساله اخیر شاهد ارتقاء و روان سازی امورات بودیم که امیدواریم با طی کردن همین روند شاهد تحولاتی نو در این حوزه باشیم .

در این دیدار نیز بخشداران مرکزی و پیشکمر کلاله نیز مسایل و مشکلات موجود در سطح روستاهای شهرستان و میزان محرومیت منطقه را مطرح کردند و خواستار توجه بیشتر دولت به شرق استان و شهرستان کلاله شد .

دیدار فرماندار با سرپرست حوزه استاندار و مدیرکل دفتر اریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1905
  • کد خبر : 14385