عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک برگزار شد

با حضور فرماندار گرگان:

جلسه هماهنگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک برگزار شد

در جلسه ای که به منظور هماهنگی اجرای آزمون دوره ای اوزان سبک در شهرستان گرگان برگزار گردید مشکلات احتمالی اجرای این طرح و جزئیات اجرای آن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان، جلسه هماهنگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک با حضور "خاکی"فرماندار مرکز استان،"فرمانی"مدیر کل استاندارد گلستان و نمایندگانی از دادستانی، ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف گرگان برگزار شد .

فرماندار در این جلسه به بیان اهمیت دقیق بر وزن از دیدگاه قرآن اشاره کرد و گفت: یکی از مفاسد اقتصادی کم فروشی بوده و اقتصاد سالم از اهمیت ویژه اى برخوردار است و بهم ریختگى نظام اقتصادى سرچشمه فساد وسیع در جامعه خواهد بود.

"خاکی"فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر لزوم اجرای طرح، آمادگی فرمانداری را برای حمایت از اجرای هر چه بهتر طرح مذکور در شهرستان اعلام وبیان داشت:در طی اجرای این طرح تمامی ترازوهای سبک و نیم مترهای تجاری و وزنه های موجود در فروشگاه ها و باسکول های متحرک مراکز عرضه و اصناف، توسط کارشناسان آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده، مورد آزمون دوره ای قرار می گیرد.

فرماندار همراهی و همکاری دستگاههای ذیربط به ویژه صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان را خواستار شد.

در ادامه مدیر کل استاندارد گلستان ضمن تشریح چگونگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک بر اهمیت اجرای آن از نظر منافعی که برای مصرف کنندگان و اصناف می تواند به همراه داشته باشد مواردی را بیان داشتند. 

جلسه هماهنگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 2048
  • کد خبر : 14465