عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری انتخابات پرشور پایه‌های نظام اسلامی را محکم‌تر می‌کند

فرماندار شهرستان در نشست با کمیته فناوری انتخابات استان:

برگزاری انتخابات پرشور پایه‌های نظام اسلامی را محکم‌تر می‌کند

برگزاری انتخابات پرشور پایه‌های نظام اسلامی را محکم‌تر می‌کند

 فرماندارآق قلا گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور بسترساز تقویت بیش از پیش پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، الیاس هیوه چی در نشست با کمیته فناوری انتخابات استان ومسئولین شهرستانی عضو این ستاد بر بهره‌گیری از توان متخصصان رایانه‌ای در امر انتخابات تاکید کرد.

 وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک امر ضروری دینی و میهنی است از کمیته فنی انتخابات مستقر در فرمانداری خواست زمینه آسان‌کاری در برگزاری انتخابات را در بخش فناوری و رایانه‌ای فراهم کنند.

 فرماندار شهرستان آق قلا افزود: کمیته فنی انتخابات کاری دشوار، سنگین و مهم را بر عهده دارند و هر اندازه کار رای‌گیری مردم به سهولت انجام شود، نشان از دقت آنان در بخش رایانه‌ای است.

 وی در ادامه اظهار داشت: ما نتیجه گرفته‌ایم که هر اندازه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد دشمنان مایوس‌تر شده‌اند پس باید همه برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کنیم.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا اظهار داشت: کسانی که به سر صندوق‌های رای می‌روند اگر احساس آرامش در رای‌گیری کنند و کار بدون معطلی صورت بگیرد نشان از اقدامات عوامل اجرایی است و نقش کمیته فنی در این راستا بسیار مشهود خواهد بود.

 وی گفت: زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات یک فرصت است و هر اندازه کار عوامل دخیل در برگزاری انتخابات خوب باشد می‌توانیم بر حضور مردم در انتخابات بیفزاییم.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ادامه داد: برای ما به عنوان برگزارکنندگان انتخابات مهم نیست که چه کسی رای بیاورد، بلکه مهم برای ما ایجاد زمینه لازم برای شرکت مردم در انتخابات است.مردم همیشه نشان داده‌اند که در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات‌ها حضور دارند و ما باید بر خود تکلیف بدانیم که در برگزاری انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

 هیوه چی انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نسبت به انتخابات‌های گذشته دارای ویژگی و حساسیت بسیار دانست و ادامه داد: خرد و اندیشه جمعی می‌تواند این انتخابات را همچون انتخابات‌های گذشته با حضور گسترده و حداکثری رقم بزند.

 وی انتخابات سالم و پر شور را بسترساز تقویت پایه‌های نظام اسلامی ایران دانست و گفت: هر اندازه حضور مردم در انتخابات گسترده باشد، موجب یاس و ناامیدی دشمنان فراهم و دستاوردهای شهیدان را حفظ خواهد کرد.

برگزاری انتخابات پرشور پایه‌های نظام اسلامی را محکم‌تر می‌کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2091
  • کد خبر : 14514