عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه هماهنگی 4 حوزه انتخابیه کلاله،مینودشت،مراوه تپه و گالیکش تشکیل شد


دومین جلسه هماهنگی 4 حوزه انتخابیه کلاله،مینودشت،مراوه تپه و گالیکش تشکیل شد

دومین جلسه هماهنگی 4 حوزه انتخابیه کلاله،مینودشت،مراوه تپه و گالیکش تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کلاله، روز گذشته دومین جلسه مشترک روسای هیات های اجرایی 4 شهرستان کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش و 4 بخش فرعی انتخابات باحضور فرمانداران و بخشداران این شهرستان ها در فرمانداری کلاله تشکیل شد .

در ابتدای جلسه فرماندار کلاله با اهمیت توصیف کردن انتخابات در کشور و جایگاه آن در قانون اساسی گفت : ما در کشورمان هر 2 سال یکبار انتخابات برگزار میکنیم که این نشان از مردمی بودن نظام و ارائه الگوهای دموکراسی در کشورمان دارد .

برزگر در ادامه با اشاره به حماسه سیاسی سال 92 و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای گفت : مردم همیشه با حضور پررنگ خود پای صندوق های میزان اعتماد و همبستگی شان را نشان دادند و ما نیز بعنوان مجریان انتخابات باید شرایطی را فراهم کنیم تا همه سلایق به پای صندوق های رای بیایند و منتخب خود را انتخاب کنند .

وزیری فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای شبکه های مجازی گفت : فعالیت های گسترده شبکه های مجازی در این دوره از انتخابات بشدت محسوس و قابل لمس است که باید سازوکار لازم در نظارت این شبکه های مجازی برای مقابله با هرگونه نشر اکاذیب و افترا اندیشیده شود .

حسن خسروی فرماندار گالیکش در ادامه جلسه با اشاره به قومیتی بودن منطقه گفت : مواضع حزبی کاندیداها حائز اهمیت است و از این رو باید شناسنامه سیاسی نامزدها برای مردم روشن باشد .

در ادامه این جلسه مشکلات و تنگناهای موجود در برگزاری انتخابات الکترونیک و عدم پوشش دهی مناسب شبکه های دیجیتال به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

دومین جلسه هماهنگی 4 حوزه انتخابیه کلاله،مینودشت،مراوه تپه و گالیکش تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 876
  • کد خبر : 14614