عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبريك فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت روز دانشجو


تبريك فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت روز دانشجو

تبريك فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت روز دانشجو

احمد تجری مفرد، فرماندار شهرستان علی آباد کتول در پیامی، روز دانشجو را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

آذر در تقویم افتخارات ایران اسلامی به نام روز دانشجو نام‌گذاری شده است روزی که اوج ایستادگی و فداکاری دانشجویانی است که با درک عمیق شرایط آن روز کشور برگ‌های زرینی را در تاریخ افتخارات این مرز و بوم آفریدند.

16آذر در تقویم افتخارات ایران اسلامی به نام روز دانشجو نام‌گذاری شده است روزی که اوج ایستادگی و فداکاری دانشجویانی است که با درک عمیق شرایط آن روز کشور برگ‌های زرینی را در تاریخ افتخارات این مرز و بوم آفریدند.

به روان پاک سه شهید راه ایستادگی و آزادگی (قندچی –بزرگ نیا-شریعت رضوی )که خون پاکشان بر زمین دانشگاه ریخت و آزادگی و مردانگی از آن رویید و جاودانه شد درود می‌فرستیم .بدون تردید قشر دانشجو سمبل پویایی و حرکت در جامعه است و همیشه ندای آزادی و عدالت خواهی برخاسته از محیط های دانشگاهی و دانشجویی بوده است. جوانی، تحرک و نشاط نیز از خصوصیات قشر جوان است و زمانی که نیروی جوانی با روحیه دانشجویی تلفیق یابد موجب تبلور فکر و اندیشه می شود.

اینجانب ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان و اساتید فرهیخته ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایران اسلامی را درتولید علم و تلاش روزافزون در نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان خواهان و خواستارم.

احمد تجری مفرد

فرماندار شهرستان علی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .