عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز تشکیل شد


یازدهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز تشکیل شد

یازدهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز تشکیل شد

 یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با حضور مسوولین کمیته های ستاد در فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : تمامی ادارات و نهادها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند.

"علی اصغر میرزایی" با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در برگزاری انتخابات سالم و پرشور نهایت استفاده گردد ، افزود : در ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 77 آئین نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صراحت تاکید شده که مدیران موظف هستند تمامی امکانات و وقت خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

وی با بیان اینکه از 21 آذرماه هیات های اجرایی تشکیل می شوند، بیان کرد: برای برگزاری انتخابات نیازمند همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر تمامی مدیران با امکانات دستگاه ها هستیم.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز از تحقق اراده مردم به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : امروز دغدغه دولت یازدهم  و وظیفه اصلی فرمانداری ها برگزاری انتخابات است و باید با فراگیری آموزش های لازم زمینه اجرای دقیق ، قانونی و بی طرفانه این رویداد مهم سیاسی فراهم شود.
میرزایی اظهارکرد : عوامل برگزاری انتخابات علاوه بر مردم باید در جهت حفظ و رعایت حقوق داوطلبان نمایندگی مجلس هم تلاش کنند تا زمینه تحقق بی طرفی در برگزاری انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه قانون ملاک عمل و رفتار مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است ، افزود : آرای مردم امانتی در دست مسئولان اجرایی انتخابات است و باید رعایت امانتداری در این راستا به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1872
  • کد خبر : 15276