عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه انتخاباتی معاون فرماندار ترکمن با دهیاران تابعه


برگزاری جلسه انتخاباتی معاون فرماندار ترکمن با دهیاران تابعه

برگزاری جلسه انتخاباتی معاون فرماندار ترکمن با دهیاران تابعه

 به گزارش روابط عمومی فرماندرای ترکمن معاون فرماندار در جمع دهیاران گفت: انتخابات سرنوشت یک ملت را تعیین می کند. حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد به همین خاطر همه برای تعیین سرنوشت و سپردن امورات به افراد متعهد و متخصص باید تلاش کنیم.

شیرنگی افزود: حضور مردم موجب مصونیت کشور در برابر طمع دشمنان است.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور حداکثری زمانی اتفاق خواهد افتاد که شرایط و بستر برای یک انتخابات سالم، ازاد و رقابتی فراهم باشد در همین راستا باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم قدرت و امکان انتخاب را داشته باشند یعنی از هر گروه و سلیقه فکری در صحنه رقابت انتخبات حضور داشته باشند.

معاون فرماندار تصریح کرد: حفاظت و صیانت از محتویات صندوق های رای بسیار مهم است و ما به عنوان مجریان وظیفه داریم از حق مردم صیانت کنیم هم چنین انتخاب شوندگان هم حقوقی دارند که حقوقشان باید حفظ شود.

شیرنگی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان همه از سرمایه های ارزشمند این نظام هستند که همه برای یک هدف به عرصه انتخابات وارد می شوند. توسعه، پیشرفت و بهبود شرایط زندگی مردم و حفظ آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب از مهمترین اهدافی است که مسئولان و مردم ما دنبال می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که نتیجه این انتخابات باعث تقویت، اقتدار و انسجام و وحدت مردم شود.

معاون فرماندار ترکمن در پایان از بخشداران و دهیاران تابعه خواست با اعتمادسازی و ایجاد شور و نشاط سیاسی اجتماعی بستر را برای حضور مردم در پی صندوق های رای فراهم کنند.

برگزاری جلسه انتخاباتی معاون فرماندار ترکمن با دهیاران تابعه

 

برگزاری جلسه انتخاباتی معاون فرماندار ترکمن با دهیاران تابعه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .